Beantwoord

Nieuwe Internet Box werd gekoppeld aan een verkeerde lijnnummer (dus verkeerd adres). Hoe krijgen we dit goed ? (De basis hulp lijnen hebben we dus al achter de rug)

  • 10 August 2023
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Als vervanging van een “defect bestempelde”  B-Box3 kwam een lieve technieker een nieuwe Internet Box installeren. Nadien stelden we in MyProximus App vast dat die aan een verkeerde lijnnummer gekoppeld werd (en dus een verkeerd adres).

Hoe krijgen we dit goed ? (De basis hulp lijnen hebben we dus al achter de rug (zoals 0800, Feedback op de SMS die je krijgt na de interventie, Proximus assistent, 2de lijn assistentie, ...), vandaar komen we hier)

Anderen hier die het opgelost kregen ?

Bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door Luc.M 11 August 2023, 13:58

Bekijk origineel

5 reacties

De PX medewerkers komen morgen pas terug, dit is geen 24/7 dienst (tenzij vrijwilligers)
Opdat ze dadelijk aan de slag kunnen met je vraag is het belangrij dat ze voldoende info hebben over wie je bent en zo meer. Pas daarom (indien nog niet gedaan) je Forum Profiel aan! Doe dit via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent). In het veld 'Ticket' kun je nog specifieke/privé info vermelden zoals beide lijnnummers (zeker zeggen welke het zou moeten zijn😉).. Dit is  enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

Reputatie 7
Badge +3

@rudi_86  Dag Rudi, ik heb je 3 dossiers bij mij gezet ( is niet aangeraden veel dossier te starten voor hetzelfde) Ik zal je modem verhuizen. Ik laat je nog feedback.

Reputatie 7
Badge +3

@rudi_86  Dag Rudi ik heb 3 order gelanceerd ( 2 zijn er al afgewerkt) op de modems aan te passen. Geef het nog een half uurtje en zou alles in orde moeten zijn. Ik heb op de 3 adressen de juiste type modems gezet met de goede serienummers. Best dan je cache eens cleanen van je app My proximus en dan zou het moeten lukken om in de modem te kunnen.  Kan zijn dat je een mail krijgt ivm met het terugbrengen van de Internetbox maar dit is in orde. Groetjes

Beste Luc.M Je bent er in geslaagd om het op te lossen. Hartelijk bedankt hiervoor ! Fijne dienstverlening van Proximus, TOP !

Heb de indruk dat voor iets meer technische vragen of “specialekes”, het forum een betere plaats is om vragen te stellen dan om het mondeling of via chat te doen.

Voor wat betreft je opmerking van 3 dossiers, was zeker niet de bedoeling, maar als je een lang verhaal wenst kan ik het geven ;-)  Daarom dat ik in mijn profiel in het Ticket gedeelte verwees naar een openstaand ticket.

Nogmaals bedankt en Proximus is goed bezig !

Reputatie 7
Badge +3

@rudi_86  :-) Graag gedaan

Reageer