Vraag

Nieuw geïnstalleerde producten niet zichtbaar in MyProximus/Pickx

  • 2 October 2020
  • 13 reacties
  • 209 Bekeken

Wanneer ik inlog bij MyProximus zie ik reeds lang bestaande mobiele nummers en vaste internet intallaties.

Echter:

  • geen zicht op (sinds een week) nieuwe internetverbinding
  • geen mogelijkheid om internetverbindingen te beheren (bv reset pppoe wachtwoord

Wanneer ik kijk via ‘To be invoiced’ staat de nieuwe installatie van de internetverbinding er echter wel bij.

 

Bijkomend: wanneer ik inlog met mijn account bij Pickx zie ik wél 2 langer bestaande televisie registratienummers, maar niet die een week geleden werd geïnstalleerd.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova Kan u het klantnummer en naam aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Done - bedankt dat je hiervoor even tijd kan nemen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 46374343 Zij zullen het verder onderzoeken en nadien contact met u opnemenExcuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Nog steeds elke dag aan het bellen sinds installatie (24/9)…. nog steeds geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova 

ik zie dat er een dossierbeheerder aangeduid is.

zij zal het verder opvolgen en je contacteren. 

vriendelijke groeten

Tina

Wel, intussen 5 dagen verder en nog niets gehoord...

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova . Dossierbeheerder gevraagd contact met u op te nemen. groetjes,  Luc

surprise, surprise…. Zelf al meer dan 11 uur gebeld.

Nog nooit op initiatief van Proximus.

 

Nog steeds geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova Ik heb dit ditmaal doorgegeven aan de verantwoordelijke van de dossierbeheerder en gevraagd voor een spoedige behandeling. Groetjes, Antonella

nog steeds niemand gehoord

nog steeds geen oplossing

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova  Ik heb nieuw dossier 46606535 opgemaakt en hier ineens een escalatie voor aangevraagd. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

zoveel maanden verder. Geen oplossing. Product nog steeds niet te zien.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@sim_rova Mijn oprechte excuses voor de vertraging. Ik heb het dossier nu gerouteerd naar een andere dienst binnen MyProximus, aangezien het nog niet werd opgelost voor jou. Groetjes, Antonella

Reageer