Beantwoord

Niets werkt van de myproximus website

  • 11 November 2019
  • 16 reacties
  • 517 Bekeken

Reputatie 1

Dag iedereen

Al enige tijd kan ik niets raadplegen via Myproximus (website).

Dus ik krijg de melding dat ik mijn punten dien in te ruilen voor 30.11, klik ik hierop dan krijg ik het volgende :

Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden

Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Products__/Overview/Proximus-Mail__/

HTTP ERROR 404

 

Idem voor mijn activatie webdomein, webmail (Bizz abonnement) etc.

 

Elke optie die ik aanklik, zit er blijkbaar geen website ‘achter’.

 

Kan iemand mij meedelen hoe en wat? Want ik ben dit grondig beu aan het worden… . 

 

Met de optie ‘mail proximus’, krijg ik een waslijst aan ‘topics’ om uiteindelijk te stoten op het gegeven dat de medewerkers beschikbaar zijn van x-uur tot x-uur.

Ik wil gewoon dat het werkt, klik ik op een optie, dan wil ik de opties zijn (inruilen punten, keuze uit webdomeinen etc.)… 

 

Bedankt.

 

Met vr gr

Tom

icon

Beste antwoord door HeidiE 12 November 2019, 14:56

Bekijk origineel

16 reacties

je link https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Products__/Overview/Proximus-Mail__

 

eens geprobeerd en ik kom in mijn proximus mail terecht dus deze werkt bij mij 

mss eens proberen van een ander browser te gebruiken ofwel de cookies en geschiedenis in je browser te wissen en dan opnieuw proberen

 

In ieder geval komt hier pas morgen iemand van Proximus zelf langs op het forum die je dan hierbij kan verder helpen.

Reputatie 1

Dag Martin

Ik heb mijn cookies al 100 keer gewist, met CCleaner, etc.

Heb hetzelfde probleem op elke PC die ik gebruik. Ook die op mijn werk… de links lijken niet te werken (bij mijn account?).

Ik hoop dat ik hierop snel een antwoord op krijg. Ik betaal meer dan 120 EUR per maand.

Met vr gr

Tom

Morgen zullen ze in ieder dit wel verder onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @TomN. , ik heb dossier 43664236 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt Heidi

Reputatie 1

Dag@TomN. , ik heb dossier 43664236 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt Heidi

Bedankt HeidiE.

Met vr gr Tom 

Reputatie 1

Dag@TomN. , ik heb dossier 43664236 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt Heidi

Beste Heidie

Ik heb nogmaals geprobeerd in te loggen (punten, poging tot activatie webmail ed.), maar helaas opnieuw met het gekende resultaat (zie hierboven).

Gaat Proximus mij nu contacteren (43664236)? Of wat moet ik nu doen?

Wel even melden dat het inruilen van de punten 30.11.2019 verstrijkt en we opnieuw 2 dagen verder zijn zonder gunstig resultaat.

Ik verneem graag spoedig een oplossing.

Met vr gr

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@Tom,

we gaan via 2 wegen werken :

  1. dossier voor MyProximus dat loopt en zij zullen je contacteren
  2. bericht is ook doorgestuurd naar de “punten ruildienst” met de vraag of ze je eventueel kunnen helpen

ik hoop dat je geholpen wordt !

Groeten,

Tina

Reputatie 1

@Tom,

we gaan via 2 wegen werken :

  1. dossier voor MyProximus dat loopt en zij zullen je contacteren
  2. bericht is ook doorgestuurd naar de “punten ruildienst” met de vraag of ze je eventueel kunnen helpen

ik hoop dat je geholpen wordt !

Groeten,

Tina

Beste Tina

 

Bedankt! Inderdaad de inruildienst heeft me enkele minuten geleden gecontacteerd voor de inruiling en mij bevestigt dat de inlog voor Myproximus onderzocht wordt door de betrokken dienst.

 

Top! Bedankt.

 

Met vr gr

Tom

Dat was 6 maanden geleden.

Is er kans dat de MyProximus site ooit nog zal werken (op Mac OSX 10.6.8)???

 

voor de app versie is er wel al een update zie ik :

5.8.0

15 mei 2020

We zijn op een paar grote problemen gestoten (sorry!) maar dankzij jullie feedback zijn ze nu duidelijk geïdentificeerd en werken we er hard aan om weer volledig op de rails te staan!

We hebben achter de schermen opgeruimd en de volgende problemen opgelost :

- App die vastliep op laadscherm

- Leeg dashboard

- Producten niet correct geladen

- Allerlei vervelende kleine bugs …

Oh, en trouwens, heb je de nieuwe welkomst pagina gezien?

… en een app-update die blijkbaar werkt! :grinning:

Heb ook versie 5.8.0, wel van 13 mei :wink:

Bedankt Martin.

 

Nu nog een werkende website en we zijn er :mask:

In de app kunnen de facturen van de vaste lijn toch niet bekeken/gedownload worden, hé? Of is er toch een mogelijkheid?

@Phil_M normaal volgens deze uitleg zou je dit moeten kunnen :

Via de MyProximus-app

Bekijk uw openstaand saldo, uw betalingen en uw facturen of aanrekeningen in pdf van de laatste 12 maanden. U moet hiervoor ingelogd zijn als beheerder van de klantrekening:

  1. Open de MyProximus-app en tik op Facturen .
  2. U ziet direct het bedrag of de bedragen die u nog moet betalen.
    Ziet u dit niet, dan moet u beheerder worden van de klantrekening.
  3. Selecteer, indien nodig, uw mobiele nummer of het nummer van uw vaste producten om de bijbehorende factuur of aanrekening te bekijken.
  4. Hebt u een bedrag te betalen? Tik op de drie puntjes en op Download pdf om uw factuur of aanrekening digitaal te bekijken.
    Een reeds betaalde factuur of aanrekening bekijken? Tik op Al betaald en tik in de gewenste maand op de drie puntjes en op Download pdf.
    U kunt het openstaand saldo meteen betalen of voor domiciliëring opteren. U kunt kiezen of u uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of op papier wilt ontvangen.

Wilt u al uw verbruiksdetails zien, bijvoorbeeld naar wie u wanneer gebeld hebt, wanneer u gesurft hebt en hoeveel dat kostte? Raadpleeg dan MyProximus via de website.

Reputatie 1

App werkt bij mij nog steeds niet. Al enkele weken trouwens. Blijft op t draaiend proximuslogo staan. Mijn facturen ed staat een "mist die flikkert.

Graag hulp aub.

 

Bedankt.

 

Met vr gr 

Tom 

heb je de laatste versie geïnstalleerd van 15/05/20

Reputatie 7
Badge +3

@TomN. 

Is het ondertussen opgelost met de laatste nieuwe versie ?

gr,

Tina

Reputatie 1

@tina.b 

 

Heb app verwijderd en opnieuw gedownload. Werkt nu wel. Bedankt 

Reageer