Vraag

Niet mogelijk om huidig internetverbruik te bekijken? "Oeps, er liep iets mis."

  • 4 mei 2021
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Zowel via de app op mijn smartphone als via mijnproximus krijg ik bij “Mijn Verbruik” het volgende te zien:

 

 

Ondertussen ben ik al bijna een maand klant, en mijn internetverbruik heb ik nog nooit kunnen controleren. Voor mij is dit echter een must aangezien ik voor werk zeer veel moet downloaden en uploaden. Ik kan uiteraard gratis pakketten van 300GB aanvragen, maar ik heb geen idee hoe “dicht” ik tegen de limiet zit en op welk moment.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@Maveee Momenteel is er een algemeen probleem met MyProximus waardoor je niet alle functies kan gebruiken. Indien je een Maxi internet verbinding hebt heb je een volume van 3TB.

@Maveee Momenteel is er een algemeen probleem met MyProximus waardoor je niet alle functies kan gebruiken. Indien je een Maxi internet verbinding hebt heb je een volume van 3TB.


Dan zal ik maar wat extra internet volume packs bijbestellen voor de zekerheid. Hopelijk is deze bug snel opgelost.

Reageer