Skip to main content

Beste ,

Mijn werkgever betaalt mijn abonnement .

Ondanks mijn “ digital owner acces “ profiel , heb ik geen toegang tot mijn product via “ myproximus “

Onmogelijk dus om basic zaken aan te passen of toe te voegen , zoals alias of 2de mailbox .

De verantwoordelijke van de IT afdeling staat begrijpelijk niet te springen om hiervoor tussen te komen .

Het lijkt me toch niet abnormaal dat dergelijke aanpassingen door de eindgebruiker zelf zouden moeten kunnen doorgevoerd worden ….

Dag @luc12345678910 vul je in je klantprofiel hier de klantgegevens aan? Groetjes, Heidi


Beste Heidi , 

klantprofiel toegevoegd .

 

Ondertussen telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers op 0800 22500 , die me kon vertellen dat ik momenteel niet over het juist profiel beschik .

Mail verstuurd met verzoek om van “ digital acces owner “ over te gaan naar “ delegate user “ profiel .

Ik kijk uit naar het antwoord op dit verzoek !

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten ,


Reageer