Skip to main content
Vraag

MyProximus - Registreren lukt niet


Beste,

Voor een familielid probeer ik een MyProximus account aan te maken, maar na het klikken op ‘registreren’ is het even wachten tot volgende melding komt “De wachttijd voor de verbinding is verstreken”. Dit is al zo sinds vrijdagavond. Kan hier naar gekeken worden aub?

Alvast bedankt.

Mvg,

Kurt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 22 maart 2022

@Kurt_VdV  Er zijn momenteel algemene problemen met het registreren op MyProximus. Onze IT-dienst is volop aan het werk om dit op te lossen. Ik kan je enkel aanraden om later opnieuw te proberen en voordat je opnieuw probeert, zeker eerst cookies en surfgeschiedenis te wissen. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 maart 2022

Ok, bedankt voor de info.

Mvg,

Kurt