Sinds vandaag is mijn gsm-nummer overgezet naar Pay&Go wegens het verlaten van het bedrijf. De identificatie is prima verlopen, maar mijn nummer is in MyProximus nog gekoppeld aan een oude bedrijfsaccount. Ik kan de opties ook niet beheren.
Is het mogelijk om voor deze nummer een nieuwe MyProximus account aan te maken waar ik wel de mogelijkheid heb om alle opties te beheren en er geen link meer is met het bedrijf?
Alvast bedankt!
Mvg,
Wouter
Bladzijde 1 / 1
Ter info: zo lang het een pay and go is kan het nummer niet gekoppeld worden aan je MyProximus account waar al je producten aan gekoppeld zijn want een pay and go nummer kan niet gekoppeld worden aan je MyProximus account waar al je producten te zien zijn.
NB: Iemand die een pay and go heeft moet voor zijn pay and go een apart account aanmaken om alles te kunnen zien ivm met zijn P&G verbruik enz....
Helaas krijg ik volgende foutmelding als ik het nummer wil registreren:
bedoel je als P&G , maar mss best een reactie van een proximus forummedewerker afwachten en dit verder kan natrekken.
Inderdaad, als P&G. Bedankt voor de hulp, ik wacht het antwoord van een Proximus medewerker wel even af.
het spijt me dat de registratie niet vlot verloopt
Een p&g heeft idd een apart myproximus account
wil je dat dit nr een p&g blijft?
Registratie kan ook in een shop, en eventueel aanpassing naar abo?
als je meer hulp nodig hebt, vul je dan in je forum profiel je gegevens in?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
groetjes
Tina
@tina.b
Bedankt voor je reactie. Ik hou het nr. inderdaad graag op p&g. Mijn profielgegevens zijn aangevuld. Kunnen jullie me helpen bij het registreren van een nieuwe MyProximus account met dit p&g nr? Bij registratie krijg ik nu de foutmelding ‘onbekend gsm-nummer’.
Alvast bedankt!
Gr. Wouter
@wds900 Ik heb een dossier 50355151 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gan het nakijken en erna zelf contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Joel M Bedankt! Intussen is het al gelukt om het gsm-nummer (Pay&Go) onder een nieuwe MyProximus account te registreren (Ik heb nog niets vernomen van de bevoegde dienst).
Bij het aanpassen van de instellingen krijg ik helaas nog steeds volgende melding: ‘Uw GSM-nummer is gelinkt aan een professionele account. U heeft geen rechten om de opties aan te passen voor uw nummer.’ Hopelijk kunnen jullie dit verhelpen. Alvast bedankt!
Groeten, Wouter
@wds900
heb je geprobeerd om contact te krijgen met het helpcentrum door met je gsm te schudden als je die melding krijgt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.