Ik heb een pack met internet/TV/2 mobiele nummers en vaste lijn. Op mijn Myproximus (website) is enkel 1 van de GSM nummers zichtbaar, al de rest ontbreekt. De app Myproximus geeft ze wel allemaal weer. Hoe kan dit?
Je logt toch in met de zelfde login op Myproximus op beide app en webversie?
Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.