Skip to main content

Als ik op mijn profiel mijn Email/login wil aanpassen naar mijn Email adres, dan krijg ik een foutmelding.

 

Op dit moment is mijn inlognaam een gegeneerd door proximus zelf, maar dit zou ik dus willen veranderen naar mijn email adres. Kan iemand mij hier voort helpen?

Mvg

Dag @JOOSENS_22153515497 wanneer je in de app met je gsm schudt (de shaker-functie) kun je je vraag rechtstreeks naar het MyProximus-team sturen, die dit voor je aanpassen. Groetjes, Heidi


Dag @JOOSENS_22153515497 wanneer je in de app met je gsm schudt (de shaker-functie) kun je je vraag rechtstreeks naar het MyProximus-team sturen, die dit voor je aanpassen. Groetjes, Heidi

Ik kan enkel een bug melden of een verbetering voorstellen. Bedoelt u het te doen via een bug melding?


@JOOSENS_22153515497  Via bug melden inderdaad. Groetjes, Antonella


Reageer