Beantwoord

MyProximus is plots gekoppeld aan een Proximus enterprise compagnies en government

  • 16 February 2022
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Als ik inlog op MyPoximus via laptop kom ik terecht op deze pagina                 

 

https://www.proximus.be/myproximusenterprise/nl/companies-and-government/homepage.

Ik heb niets laten veranderen , wel raar dat ik nu van prive klant werd overgezet naar een bedrijf.

ook zou ik over premium nummers beschikken en moet ik deze registeren ,

hier is duidelijk iets mis gelopen met mijn MyProximus profiel.

 

Mijn klantnummer staat in mijn profiel.

Groeten, Patrick

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 February 2022, 15:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Je klantnummer staat hier nog steeds op residentieel. Heb je al eens geprobeerd via een andere browser en/of cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Kan je daarna nog eens proberen via:

MyProximus – Klantenzone | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Bedankt voor je vlugge antwoord . Heb reeds geprobeerd met een andere browser en cookies en surfgeschiedenis gewist.

Ik kom nog steeds uit op  https://www.proximus.be/myproximusenterprise/nl/companies-and-government/homepage.  ook als ik inlog via de link in je antwoord op mijn bericht  https://www.proximus.be/login/nl/? 

Nu krijg ik ook nog een andere pagina te zien als ik mijn profiel wil bekijken in MyProximus  Daar staat er bij 1 bedrijven gevonden.

Gebruikersbeheer

Beheer de digitale toegang van uw medewerkers

Groeten, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Merk je hier ook iets van via de MyProximus app? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  In de MyProximus app krijg ik steeds de melding  “FOUT Er is een technisch probleem opgetreden .Probeer het later nog eens.”   Als ik naar mijn producten wil gaan .

Ik kan mijn producten niet zien ,alleen mijn aanrekening is zichtbaar en de dashbord . Verder krijg ik steeds dezelfde foutmelding.  “FOUT Er is een technisch probleem opgetreden .Probeer het later nog eens.”   Ik zal even afwachten tot morgen.

Groeten, Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Indien je deze problemen vandaag nog ondervindt, kan je dit best melden via de shaker (door in de app te schudden met het toestel). Dan wordt dit meteen door de juiste dienst onderzocht en opgelost. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Ok Antonella zal het zo doen want ook vandaag nog steeds hetzelfde probleem.

Groetjes, Patrick

@Pat52  Indien je deze problemen vandaag nog ondervindt, kan je dit best melden via de shaker (door in de app te schudden met het toestel). Dan wordt dit meteen door de juiste dienst onderzocht en opgelost. Groetjes, Antonella

 

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD        Het is in orde met mijn MyProximus er was per ongeluk een verkeerd telefoonnummer ( eerste getal na zone nummer was een 4 de rest zelfde als mijn vast nummer) gekoppeld aan mijn account.

Heb ik zelf opgemerkt afgelopen zaterdag .Vandaar dat ik automatisch werd doorgelinkt na inloggen  op MyProximus – Klantenzone | Proximus  naar https://www.proximus.be/myproximusenterprise/nl/companies-and-government/homepage  om mijn zogezegde premiumnummers te registreren die ik niet heb :grinning: .

Groetjes , Patrick

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de update @Pat52. Ben blij dat het in orde is. Groetjes, Antonella

Reageer