Vraag

myProximus app blijft hangen

  • 8 February 2022
  • 6 reacties
  • 559 Bekeken

op Android phone 11 blijft app hangen op een gekleurd geel en paars scherm na opstart.

Op iPhone iOS 15.3 blijft app hangen op scherm met "aan het laden" 

Heb alles reeds geprobeerd wifi/ 4g/ cache delete / app reinstall …

 


6 reacties

is intussen opgelost

Reputatie 1

Bij mij ook steeds "aan het laden".

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Samsung met android 12.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc T Indien je nog problemen ondervindt met de MyProximus app, kan je deze best even verwijderen en opnieuw installeren. Helpt dit niet? Meld dat het probleem rechtstreeks aan de achterliggende dienst via de shaker (door in de app te schudden met het toestel). Groetjes, Antonella

@AntonellaD, wat ik mij nu afvraag is als je dit voor hebt "aan het laden" kan je dan wel met de shaker iets melden?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Het opnieuw installeren van de app helpt in dergelijke gevallen meestal wel.

Door in de MyProximus app te schudden met zijn toestel belandt de klant meteen in het menu waar hij een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Dit menu zou dus ook in dit geval wel bereikbaar moeten zijn.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@Marc T Indien je nog problemen ondervindt met de MyProximus app, kan je deze best even verwijderen en opnieuw installeren. Helpt dit niet? Meld dat het probleem rechtstreeks aan de achterliggende dienst via de shaker (door in de app te schudden met het toestel). Groetjes, Antonella

@AntonellaD na een herïnstallatie lijkt alles nu terug in orde. Bedankt.

Groetjes, Marc

Reageer