Skip to main content

Beste,

Zouden jullie mijn huidig MyProximus account kunnen verwijderen?
Mijn huidig MyProximus account is namelijk gelinkt aan een verkeerd klantnummer. 

In mijn profiel heb ik bij Ticket het emailadres en klantnummer vermeld van het account dat ik graag zou laten verwijderen. 

Kunnen jullie mij iets laten weten wanneer dit in orde is?

Alvast bedankt.

Mvg

@KeDe  Dag, dit is gewist. Groetjes Luc


Beste, 

Is het mogelijk dat mijn oud MyProximus account toch nog actief is? 

Wanneer ik een nieuw account probeer aan te maken krijg ik namelijk de foutmelding dat er al een account bestaat met mijn emailadres. Ook op de MyProximus app zelf kan ik nog inloggen met mijn oud account

 

Mvg,

Kenny


@Luc.M 

Beste,

 

Vandaag heb ik via de post een brief gekregen om MyProximus te activeren maar wanneer ik de instructies uit de brief volg krijg ik bij mijn registratie nog steeds de foutmelding dat er al een account bestaat met mijn emailadres. Zouden jullie hiervoor kunnen kijken? Ik zou namelijk graag een nieuw account aanmaken met hetzelfde emailadres.

 

Mvg


@KeDe Ik heb het account met jouw e-mailadres verwijderd. Je gaat het e-mailadres vanaf deze avond/morgen opnieuw kunnen gebruiken voor jouw nieuw account. Groetjes, Antonella


Reageer