Vraag

MyProximus account verwijderen of klantnr aanpassen

  • 10 November 2019
  • 5 reacties
  • 2248 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Mijn Proximus producten vallen nu onder een nieuw klantennummer.

Waar kan ik het klantennummer aanpassen in MyProximus?

Als dit niet kan hoe kan ik mijn profiel op my proximus verwijderen?


5 reacties

je kunt een nieuw Myproximus account aanmaken met de gegevens die je ook op je laatste factuur bv vindt waar ook je nieuw klantnummer op staat.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

via bovenstaande link gaat er ook na een tijd een chatvenster open waar je ook eventueel met iemand van proximus zou kunnen chatten

Als het niet lukt kunnen de proximus medewerkers dit in orde brengen als ze dinsdag hier terug langskomen op het forum .

Helaas, mijn email adres is al in gebruik voor de account die weg moet.

Ik heb ook maar 1 email adres en ik ga geen extra toevoegen om dan een zombie account over te houden op MyProximus.

In ieder geval als er niemand anders van de forumleden met ervaring hierin met een eventuele oplossing afkomen zullen ze van Proximus uit, dinsdag dit zeker wel kunnen oplossen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

@DRF kan je mij even via een privé bericht je nieuw klantennummer doorgeven aub?

@DRF kan je mij even via een privé bericht je nieuw klantennummer doorgeven aub?

Hallo,

Ik wil ook graag mijn klantennummer aanpassen. Kunt u mij helpen?

mvg,

Martijn Claessen

Reageer