Vraag

MyProximus account verwijderen

  • 23 September 2020
  • 30 reacties
  • 2063 Bekeken

Beste, 

Graag zou ik mijn oud myproximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken met mijn huidig klantennummer. Hoe gaat dat? 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit kunnen enkel Poximus-medewerkers op dit forum voor u doen (op basis van uw info in uw forumlogin profiel)

Een nieuw MyPx account kunt u vervolgens (na 24h?) zelf aanmaken met behulp van een activatiecode op een recente factuur (en een e-mail alias/adres)

 proximus forummedewerkers kunnen (als ze hier de draad opnemen) je hierbij verder helpen zijn maken normaal gezien een dossier aan voor de bevoegde dienst….

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

indien je nog geen nieuw kunt aanmaken met je mailadres dan wil dit zeggen dat het oude nog niet gedeactiveerd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Svendejonghe  Kan je even verduidelijken welk account we precies moeten verwijderen? Welk login? Gekoppeld aan welk klantennummer? Dit kan je zoals @Martin aangeeft aanvullen in je profielgegevens in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

Dit kunnen enkel Poximus-medewerkers op dit forum voor u doen (op basis van uw info in uw forumlogin profiel)

Een nieuw MyPx account kunt u vervolgens (na 24h?) zelf aanmaken met behulp van een activatiecode op een recente factuur (en een e-mail alias/adres)

Mijn klanten staad reeds ingevuld maar het account is nog steeds actief

Dit kunnen enkel Poximus-medewerkers op dit forum voor u doen (op basis van uw info in uw forumlogin profiel)

Een nieuw MyPx account kunt u vervolgens (na 24h?) zelf aanmaken met behulp van een activatiecode op een recente factuur (en een e-mail alias/adres)

Mijn klanten staad reeds ingevuld maar het account is nog steeds actief

Klantennr*

@Svendejonghe Daar kan M_016 niet veel aan verhelpen en ik ook niet want wij zijn niet van Proximus zelf, alleen actieve forumleden :slight_smile:

Dus zal het afwachten zijn tot iemand van Proximus zelf hier terug je bericht leest en als het vandaag niet zou gebeuren zal het pas maandag zijn dat ze terug langskomen op het forum.

Had je reeds een seintje gegeven aan →  

@Svendejonghe  Kan je even verduidelijken welk account we precies moeten verwijderen? Welk login? Gekoppeld aan welk klantennummer? Dit kan je zoals @Martin aangeeft aanvullen in je profielgegevens in het veldje ‘Ticket’. Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Groetjes, Antonella

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Svendejonghe Het MyProximus account werd verwijderd. Groetjes, Antonella

Beste, 

 

ik heb twee mobiele nummers, aan beiden is een myProximus profielen gekoppeld. 

 

Kunnen jullie één van beiden profielen verwijderen aub. Ik kan je de gegevens in pm bezorgen.

 

Bedankt!

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen, dan kunnen de proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag als ze hier de draad opnemen, zal wel iets voor morgen zijn veronderstel ik.

Bedankt voor het bericht Martin. Gegevens zijn ondertussen aangevuld. Ik plaatste het te verwijderen myProximus profiel in ticket. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @joerivda dossier 46348166 werd aangemaakt voor de bevoegde dienst die het nodige zal doen. Groetjes, Heidi

Hallo,

Wij waren in het verleden al eens klant bij Proximus en hadden toen een MyProximus-account.
Nu zijn we opnieuw klant, en wil ik met mijn nieuwe klantennummer ook toegang tot MyProximus.
Helaas is mijn e-mailadres nog gekoppeld aan het vorige klantennummer, waar geen diensten meer aan verbonden zijn. 
Het vorige klantennummer zou dus moeten worden losgekoppeld van mijn e-mailadres en mag eigenlijk volledig worden verwijderd. Het MyProximus-account met mijn e-mailadres moet ook worden verwijderd. Dan kan ik het nieuwe klantennummer koppelen aan mijn e-mailadres.

Ik heb de klantendienst al verschillende keren gebeld, maar het raakt niet opgelost. Ik hoop dat er via deze weg iemand kan helpen.
Ik heb in mijn profiel onder ‘Ticket’ de nodige gegevens ingevuld (oude klantennummer, e-mailadres, nieuwe klantennummer).

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Emma
 

Reputatie 7
Badge +3

@EmmaM 

Ik vermoed dat het opgelost is ?

Er is een succesvolle login geregistreerd onder je nieuwe klantennr met je mail ?

groeten

Tina

@tina.b ja, sorry! Ik heb de suggestie van AntonellaD  in de post van Jasper Verhaegen opgevolgd, en dat werkte. Ter info voor wie hetzelfde probleem heeft:

“In MyProximus kan je via ‘Mijn account’ naar ‘Mijn klantenprofiel’ je beheersrechten opzeggen. Zo wordt je account losgekoppeld van het oude klantennummer. Nadien moet je afmelden en even wachten. Als je iets later terug inlogt zal het mogelijk zijn om je account te koppelen aan het nieuwe klantennummer. Groetjes, Antonella”

Reputatie 7
Badge +3

@EmmaM 

prima, fijn dat het opgelost is.

tina

Meerdere malen telefonsich contact met helpdesk lukt het niet mijn account te laten verwijderen.

Kan iemand hier mijn account verwijderen?

Meer info toegevoegd in mijn profiel onder ticket.

FYI: als hier iemand van het proximus forumteam langs komt (kan voor morgen zijn) kunnen ze dit voor je in orde brengen.

Reputatie 7
Badge +4

@bram911 Uit de info in je profiel kan ik jammer genoeg niet helemaal uitmaken wat de bedoeling exact is. Is het een probleem met een mailadres, of met het mailadres dat gebruikt wordt als login voor je ‘My Proximus’ ? Het zou moeten overgezet worden naar een ander contract, maar welk contract dan ? Je mag die info bij aanvullen in je profiel.

Het probleem zit idd bij het mail adres dat als login gebruikt wordt. Dit is een zakelijk mail adres dat gekoppeld is aan een prive account. Dit prove account wordt nergens gebruikt en zit met als gevolg dus zonder enig abonnement. Dus dit mailadres en klantnummer opgegeven in het profiel mogen worden verwijderd. Zodat dit mail adres kan gekoppeld worden aan mijn zakelijk klantnummer zodat ik hiervoor pakket wijzigingen kan doen.

Reputatie 7
Badge +3

@bram911 Goeiemorgen, deze zijn gewist. Morgen kunt u opnieuw dit koppelen aan een ander klantnummer. Groetjes Luc

Is het normaal dat ik mijn facturen nu niet kan zien op mijn business klantnummer ?

De My Proximus App werkt ook niet meer nu?

Reputatie 7
Badge +3

@bram911  Best je account opnieuw instellen. Dat de app niet werkt zou kunnen omdat we momenteel ook intern moeilijkheden ondervinden. Groetjes Luc

Beste

Ik heb twee accounts waar ik er 1 van zou willen verwijderen. Hoe kan ik dit doen?

Groet,

Fien

Reageer