Vraag

myproximus account verwijderen

  • 5 April 2020
  • 7 reacties
  • 5563 Bekeken

Beste, hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account? Ik wil een andere account aanmaken.

 

bedankt

 

mvg

 

matthias


7 reacties

ik denk dat je dit al zelf kunt want ik zie hier regelmatig dat het proximus team je gegevens vraagt omdat zij dit zouden kunnen doen.

bvb een antwoord van iemand van Prox:

Kan je ons via je forum profiel de klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook misschien best de login die je gebruikte voor My Proximus.
Dan kunnen we dit voor je in ode brengen.
Met vriendelijke groeten

Enfin misschien weet nog een ander forum lid hoe je dit wel kunt, maar iemand van proximus zelf is komt hier pas maandag terug langs op het forum

Reputatie 6
Badge +3

Er gaat wel een probleem zijn want jouw huidige e-mail adres en klantennummer is al gekoppeld.  Lees dit eens: U krijgt de melding: "Uw klantnummer of gsm-nummer is al gelinkt aan een andere gebruikersnaam"?
Per klantnummer kan maar 1 persoon alle abonnementen en producten in MyProximus zien en beheren. Bent u daadwerkelijk eigenaar van dit klantnummer en wenst u het volledige beheer van uw producten, vul dan de gevraagde gegevens in. De vorige gebruiker kan nadien de producten niet meer zien in MyProximus.

Bron:  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html

Je zal moeten wachten wat Proximus medewerkers morgen voor jou kunnen doen. Want een account verwijderen kan jezelf niet doen, enkel aanmaken.

Dat klopt want ik heb hier nog geen enkele keer gezien dat de proximus medewerkers zeggen dat je dit zelf kunt verwijderen, op je vraag die hier al heel veel gesteld geweest is, ze vragen gewoon om de gegevens in te vullen (zie mijn vorige post) en da kunnen zij dit verwijderen en dan pas kun je zonder problemen je nieuwe aanmaken

@matthiase Nog louter als bijkomende  info: 

myproximus FAQ’s > hier

Reputatie 7
Badge +3

Dag @matthiase dossier 44980458 is opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi

Ik zou graag willen mijn huidige account verwijderen met de huidige email adres zodat ik mijn e-mailadres kan koppelen aan mijn nieuwe klantnummer nieuwe (producten)

Reputatie 7
Badge +3

@Aref herh

in onderstaande topic vind je een uitgebreide uitleg ➡ My Proximus account verwijderen/deactiveren | Proximus Forum

Hieronder een screenshot van de uitleg daar door een voormalige Proximus medewerker AntonellaD op het Proximus Forum

Als ik het goed heb, wens je jouw account te koppelen aan een ander klantnummer. Hiervoor ga je zo te werk:

 

 

Procedure om een MyProximus account te ontkoppelen (debridgen)

1. De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account":

MyProximus WEB
 

 

MyProximus APP

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto), de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

2. De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

 

3. Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4maanden) nodig van zijn nieuwe klantnummer (factuurdatum, activeringscode en klantnummer).

 

Reageer