De “My Proximus App” 5.2.0 opent niet op de iPhone. Ik krijg een scherm “Welkom op My Proximus. Prettige Kennismaking …….liever Wifi… Login met Mijn Prox. account.
De login wordt aanvaard maar het scherm blijft geblokkeerd op ‘Aan het laden’.
Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.
Ter info: mss kun je toch eens proberen door cache / geheugen van deze app eens te wissen, maar of dit zal helpen is niet zeker!
Ik zie echter geen mogelijkheid om het geheugen van de ‘My Proximus app’ afzonderlijk te wissen?
De app heeft steeds correct gewerkt tot onlangs, na de update naar de 5.2.0 versie.
voor iPhone weet ik dit niet hoe je van een app de gegevens / cache kunt wissen maar het zal waarschijnlijk iets met de versie 5.2.0 te maken hebben, best wachten op reactie van iemand van Prox mss weten ze wat het probleem is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.