Vraag

My Proximus

  • 31 October 2022
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

My Proximus niet bereikbaar via browser nog via de app, problemen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Argenteus 

@Guy2310 

momenteel nog geen algemeen probleem gekend

zelf kan ik  nu inloggen via laptop en app op gsm

laat weten als probleem blijft?

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Het probleem was inderdaad tijdelijk en werd gisteren opgelost. Ook de app werkt opnieuw zoals het hoort.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  dit zijn de truckjes die ik ook dikwijls probeer, soms lukt dit inderdaad. Nu echter niet

Reputatie 4
Badge +2

Zijn er momenteel problemen met My Proximus? Inloggen kan maar de pagina van My Proximus wordt niet geladen en blijft draaien. 

Via de app foutmelding; Oeps er liep iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen,

 

Reputatie 3
Badge

Bij mij werkt het niet. Ik heb een nieuw Mobile Flex Maxi toegevoegd aan mijn pakket, maar volgens ‘My Proximus’ ben ik geen klant en zijn er geen gegevens….

Reputatie 4
Badge +2

@Igor-Alberic  

@tina.b 

Deze morgen werkt My Proximus inderdaad opnieuw niet. De webpagina wordt niet geladen en er is duidelijk wat gewijzigd.

De app blijkt wel nog te werken.

 

Ter info: Dit valt af en toe ook eens voor bij mij maar als ik dan via een privévenster werk in mijn browser (CTRL + SHIFT + N ) en ik dan alle cookies aanvaard, dan werkt het wel bij mij.

Reageer