Vraag

My Proximus

  • 9 september 2019
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone.
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone.
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis


We kijken dit eens na.
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub.

Geert
Dag Geert, klantnr 1*******6

Proximus mail werkt prima, enkel inloggen op My Proximus lukt niet meer.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb je klantnummer verwijderd want dit stond openbaar.

We hebben de account nagekeken en het wachtwoord gereset.
Er is een link gestuurd naar je Skynet-email.

Geert
Ik wacht nog steeds, nog niks ontvangen Geert.
Reputatie 7
Badge +3
Stuur mij eens het e-mail adres door waarop je kijkt in een privé bericht aub?

Geert

Reageer