Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone.
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis
Bladzijde 1 / 1
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis
We kijken dit eens na.
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub.
Geert
Dag Geert, klantnr 1*******6
Proximus mail werkt prima, enkel inloggen op My Proximus lukt niet meer.
Proximus mail werkt prima, enkel inloggen op My Proximus lukt niet meer.
Ik heb je klantnummer verwijderd want dit stond openbaar.
We hebben de account nagekeken en het wachtwoord gereset.
Er is een link gestuurd naar je Skynet-email.
Geert
We hebben de account nagekeken en het wachtwoord gereset.
Er is een link gestuurd naar je Skynet-email.
Geert
Ik wacht nog steeds, nog niks ontvangen Geert.
Stuur mij eens het e-mail adres door waarop je kijkt in een privé bericht aub?
Geert
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.