Vraag

My e-Press verdwenen na wisselen pack

  • 6 March 2024
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Ik ben vorige week gewisseld van Flex naar Flex S na opzeg van m’n vaste lijn. In de bevestiging van de wijziging merkte ik al op dat bij “My e-Press” opgezegd stond.

Na de switch naar Flex S is nu inderdaad de knop “My e-Press” verdwenen in My Proximus. Ik ben beheerder en zowel nagekeken op mobiele app als via de website.

Reeds tweemaal via de chat nagevraagd maar daar zeggen ze dat ik bij HLN moet zijn en bezorgen ze me deze link: Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

Maar daar krijg ik melding:

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

Bij Flex S productfiche staat duidelijk dat My e-Press inbegrepen is, als ik dit meld op de chat, krijg ik enkel het antwoord dat ze me niet verder kunnen helpen …

Iemand een idee?

 

mvg,

Filip


This topic has been closed for comments

5 reacties

@FilipV 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@FilipV

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is toegevoegd, bedankt

Zonet mail gekregen van HLN dat het lopend abonnement is opgezegd maar nu lukte het wel om via de link Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+ het digitaal abonnement terug te activeren en werkt het terug. De knop My e-Press is ook terug zichtbaar in de My Proximus.

Tenzij iemand iets heeft aangepast was het dus een paar dagen wachten en heeft het zichzelf opgelost. Spijtig dat de support medewerkers waar ik mee gesproken heb hier niets van wisten.

Mijn probleem is alvast opgelost 👍

@FilipV Dat is in ieder geval goed nieuws en bedankt voor de feedback.

Reputatie 7
Badge +3

@FilipV Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel