Skip to main content

My e-Press staat niet bij “Producten” als ik inlog met mijn account op MyProximus??

Heb er nochtans wel recht op (via het Beats Flex pack dat ik afsloot via Belfius).

Kan dat zo snel als mogelijk in orde gebracht worden?

@MVdR TIP:  Omdat de PX forummedewerkers als ze maandag hier terug langskomen op het forum je beter zouden kunnen helpen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


ForumProfiel is geüpdatet.


Er is ook een case (nummer 52170083) voor aangemaakt en verstuurd naar de Back Office.

Hopelijk word ik langs deze weg geholpen want chatten en bellen met de helpdesk is een drama!!

 


@MVdR

hiervoor is inderdaad al een dossier opgestart

De dossierbeheerder zal je contacteren.

groeten

Tina


Klopt, men meldt mij dat het 10 werkdagen kan duren … om een vinkje aan te zetten.


Is opgelost.


Reageer