My e-Press staat niet bij “Producten” als ik inlog met mijn account op MyProximus??
Heb er nochtans wel recht op (via het Beats Flex pack dat ik afsloot via Belfius).
Kan dat zo snel als mogelijk in orde gebracht worden?
My e-Press staat niet bij “Producten” als ik inlog met mijn account op MyProximus??
Heb er nochtans wel recht op (via het Beats Flex pack dat ik afsloot via Belfius).
Kan dat zo snel als mogelijk in orde gebracht worden?
ForumProfiel is geüpdatet.
Er is ook een case (nummer 52170083) voor aangemaakt en verstuurd naar de Back Office.
Hopelijk word ik langs deze weg geholpen want chatten en bellen met de helpdesk is een drama!!
hiervoor is inderdaad al een dossier opgestart
De dossierbeheerder zal je contacteren.
groeten
Tina
Klopt, men meldt mij dat het 10 werkdagen kan duren … om een vinkje aan te zetten.
Is opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.