Skip to main content

Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. 

Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus.

Of komt dat niet onder mijn producten.? 

Het is bij ons op een of andere manier gelukt.

We hebben met hetzelfde email gelinkt als dat we met Proximus hebben gelinkt, een nieuw wachtwoord gevraagd bij HLN account op dat account (we hadden al eentje van de nieuwdbrief e.d.) en dan kwam er “HLN digitaal proximus combi”.

Goed kijken dat het telkens met die email inlogt en ook “aangemeld blijven” anders durft het wel eens switchen naar een ander HLN account als je dat hebt of een ander gezinslid met oud account.

Je kan maar 1 HLN account gebruikt en moet dit dus delen met gezinsleden.


Dit was inderdaad onlangs het antwoord van iemand van Proximus, namelijk:

Je kan dezelfde account wel op verschillende toestellen gebruiken.
Op die manier kunnen bv de gezindsleden dus zonder problemen meelezen.
Het is echter niet mogelijk verschillende HLN-accounts te koppelen aan je My Proximus


De activering van het e-press digitaal abonnement HLN komt maar niet in orde voor mij. Mijn (geldig) HLN-account en mailadres Proximus raken niet gelinkt...De HLN klantendienst verwijst mij door naar Proximus voor de oplossing. 

Maar na twee weken proberen door meermaals contact op te nemen met Proximus via chat, telefonisch met de klantendienst, enz...is het nog steeds niet gelukt. Zelfs de medewerker van Proximus zelf is daar vanuit de klantendienst niet in geslaagd, ook niet na het mij doen aanvragen van een nieuw wachtwoord  voor HLN-account enz enz

Als Tuttimus-klant heb ik recht op het E-press abonnement HLN, maar ik krijg het dus blijkbaar niet!

En bij een vriend, bij wie de activering wel slaagde, lukt het enkel om de digitale krant te lezen, maar "Topics" of de "HLN+ artikels" lezen lukt zelfs ook niet... Zeer teleurstellend allemaal !  😖


Ter info: morgen maandag kunnen de proximus forum medewerkers dit altijd eens verder laten onderzoeken door de bevoegde specialisten.

Ik weet dat in sommige gevallen er door iemand van Proximus de link eerst moet gemaakt worden, maar of dit ook de reden is in uw geval weet ik natuurlijk niet, in ieder geval je bent niet de enige die dit meldt hier.


@Demulan  Je hebt hiervoor een e-mail gestuurd. De bevoegde dienst zal dit daarom verder nakijken via dossier 44164982 en jou op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


Na reeds 3 weken proberen - via alle kanalen van Proximus - om een oplossing te krijgen voor het e-press abonnement HLN, dat voor mij niet geactiveerd kan worden, is dit nu NOG STEEDS NIET OPGELOST! 

Meer nog, toen ik gisteren nogmaals de helpdesk contacteerde beweerde de bediende daar, na inloggen op mijn Proximus account, dat hij WÉL volledige toegang had tot de digitale krant, de HLN+ artikelen en Topics (?!?), terwijl IK DIT NIET KAN, noch op mijn PC, noch op mijn smartphone, noch op mijn tablet. Bediende beweerde dat "het probleem aan mijn toestellen zou liggen (??) en ik moest mij ermee naar een Proximus-boetiek begeven voor nazicht". Dit terwijl ik, bij inloggen op mijn HLN-account, NOG STEEDS vermeld zie staan "GEEN ACTIEF ABONNEMENT"!! Dit kan dus niet!!

Het probleem wordt dus niet alleen NIET OPGELOST door Proximus, maar BOVENDIEN WORDEN MIJ OOK NOG EENS GROVE LEUGENS WIJSGEMAAKT DOOR DE HELPDESK!! WAT IS HIER EIGENLIJK AAN DE HAND BIJ PROXIMUS ?

Maar intussen staat "My E-press", zowel in MyProximus als OP MIJN FACTUUR, WÉL - VOLLEDIG TEN ONRECHTE ! - TE PRIJKEN TUSSEN "MIJN PRODUCTEN" !!

In de Proximus boetiek werd mij bovendien aangeraden om gewoon opnieuw een betalend abonnement HLN af te sluiten om de krant enz. te kunnen lezen ! Ik zou dus moeten betalen voor iets waar ik, net als alle Tuttimus-klanten, GRATIS recht op heb en dus WEL OOK VOOR BETAAL!!

Volgens reacties van Proximus op dit forum is de oorzaak zelfs reeds gekend, nl dat Proximus verschillende profielen van klanten nog niet geüpload heeft naar haar database...waarom doet men dit dan niet alsnog..!!??

De belofte dat "specialisten dit gingen nakijken" werd ook al niet waar gemaakt door Proximus...

Wanneer gaat Proximus dit probleem nu eindelijk eens oplossen !!??


Er is een dossier (44164982) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Ik zie inderdaad dat My E-press actief staat in al onze systemen.
Heb je misschien in het verleden een proefabonnement gehad met Het Laatste Nieuws?
Welke foutmelding krijg je exact wanneer je wenst in te loggen?
Alvast de excuses
Mvg, KoenN


E-press staat inderdaad wel tussen "mijn producten", maar is zeker NIET geactiveerd! Bij mijn HLN-account staat "GEEN ACTIEF ABONNEMENT" en - volgens Proximus toch - zijn mijn e-mailadres en HLN-account reeds gekoppeld, MAAR DAT KLOPT DUS NIET!! De klantendienst van HLN bevestigde ook dat  mijn mailadres NIET is doorgekomen bij hen en zij kunnen dus niets doen !

Ik heb ooit wel eens een (proef)abonnement gehad, maar dan wel NOOIT op het mailadres van Proximus, dus dit kan ook geen reden zijn! 

Ik krijg geen foutmelding, enkel - zoals elke niet-abonnee - de melding van HLN "neem een abonnement" om de krant of topics of de HLN+ artikelen te kunnen lezen. 

Dit is nu reeds de 37e maal dat ik deze zelfde volledige uitleg moet geven, zowel via de chat, in de boetiek, via de helpdesk, forum, enz..maar er wordt niets mee gedaan bij Proximus! Men maakt er hier een echte soapserie van..! Zeer bedroevend en vooral onprofessioneel van Proximus!


 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.


dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!

ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !


 @Demulan  : Dit is het enigste wat ik kan vinden om nog te proberen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html De kans is wel groot dat je dit al geprobeerd hebt, buiten dit kan je jammer genoeg niet meer doen dan afwachten hoe je dossier verloopt bij Proximus.

Bedankt...maar idd ook reeds geprobeerd... het "dossier" (niet van gisteren!) blijft echter maar aanslepen en open staan... om moedeloos van te worden...


dit zijn inderdaad allemaal linken die je terugvindt (ook al gepost werden) in de beschrijving hoe e-press activeren op prox en HLN site maar net zoals bij anderen het hier blijkbaar nog voorvalt, als het daarmee niet lukt wordt je heen en weer gestuurd van Proximus en HLN en vice versa!

ik geef ondertussen nog een link meer ‘t zal allemaal niet veel baten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html

hopelijk komt proximus volgende week voor TS met een oplossing af als ze hier terug langskomen op het forum !

Bedankt...link was mij reeds bekend...maar allemaal geen resultaat...Ik hoop ook dat Proximus eindelijk (!) eens met een oplossing komt, want dit probleem sleept nu al DRIE WEKEN aan...! "Dossier" ook niet van gisteren...


Hoop heel rap dat PX de keuze mogelijkheid gaat aanbieden aan haar klanten. Of de Krant, All Sports, familie pakket etc. Dat zou pas goed overkomen 😉🤗


@Antoon1 Ik duim alvast met je mee :thumbsup_tone2:


Ik volgde het stappenplan, en dan komt de boodschap “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt.”

En toch… Ik kan geen artikels lezen op HLN (heb er wel een account gemaakt).

Dan mailde ik HLN met alle accountgegevens en van hen krijg ik het antwoord “We hebben op uw e-mailadres en uw naam gezocht maar in ons systeem werd er nog geen abonnement opgeladen via Proximus. “

Dus Proximus, hoe krijgen we dit opgelost?

 

Dank u,

Peter


Ter info: je bent zeker niet de enige bv zie maar deze post hier waar het blijkbaar niet altijd evident is om tot een oplossing te komen via Prox en/of HLN.

https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/my-e-press-48981/

Om eventueel verder ondersteuning te krijgen van proximus zelf zal het wachten worden tot maandag als ze hier terug langskomen op het forum 


Sinds de invoering van my e-press gedaan met de krant te lezen,bij Proximus is alles gekoppeld ,maar bij HLN kan gewoon niets gelezen worden ,laat staan koppelen van dit zogezegd gratis abonnement steeds de zelfde de zelfde ronde van webpagina’s

maar Verder de krank lezen da is verleden tijd steeds word het klantnummer gevraagd bij het inloggen . Waar is da te vinden

 


@deburghgraeve 

Beste,

kan je in je profielgegevens je klantgegevens aanvullen ?

Dan gaan we dit verder nakijken voor jou.

mvg,

Tina


@BD 

via deze link vind je al veel info :

https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

Heb je vaste producten/een pack bij ons ?  Via je profiel kan ik geen gegevens vinden ? 

Kan je inloggen op MyProximus ? Activatie gebeurt via MyProximus en niet via HLN zelf.

Als je aanrekeningen krijgt van proximus, staat daar je klantennummer op vermeld.

Vul je zo veel mogelijk in via je profielgegevens ? Dan kijken we dit verder na.

mvg,

Tina

 

 


-----


Tip; privégegevens zet je beter in het forumprofiel ipv op een openbaar forum 

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> in één van die privévakken kun je dit plaatsen
> Sla wijzigingen op.


Beste

 

De hln+ staat actief op mijn abbonement en ook op de factuur zichtbaar.

Helaas blijft de HLN website zeggen dat ik geen + abonnement heb.

 

Kan hier voor gekeken worden?

 

Bedankt! 


@ben.wauman zie info link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html   Groetjes,Joel


 

Beste, ik krijg deze melding maar de HLN + optie Werkt niet! de artikels zijn niet zichtbaar.


@BD Alles staat geactiveerd.Als u de procedures doorlopen heeft zou alles moeten werken.Groetjes, Joel


Reageer