Beste,
mijn internet valt constant op willekeurige momenten weg. Het internetlampje op mijn modem stopt met branden, maar de andere lampjes blijven branden. Ik heb de modem al vaak gereset, maar dat helpt niks.
mvg
Beste,
mijn internet valt constant op willekeurige momenten weg. Het internetlampje op mijn modem stopt met branden, maar de andere lampjes blijven branden. Ik heb de modem al vaak gereset, maar dat helpt niks.
mvg
Tijdens de feestdagen komt er hier niemand meer langs van Proximus.
Zij kunnen altijd uw lijn eens natrekken op fouten en ook dan eventueel beslissen of de bbox moet omgeruild worden of dat er een technieker moet gestuurd worden.
Heb dezelfde problemen sinds maanden.
wifi blijft verbonden, maar op verschillende toestellen ( ook deze verbonden via ethernet kabel) krijg ik regelmatig ( minstens 1 keer per dag, wegvallen proximus TV inbegrepen), het bericht “geen internet “.
Akties reeds ondernomen :
wifiverbindingen : steeds via 2.4 Ghz (geeft sterker signaal dan 5Ghz).
Kabel, neemt automatisch 5 Ghz.
Andere uitgangen van bbox gebruikt voor kabelverbinding.
Enigste mogelijkheden voor oorzaak denk ik :
Ik ben er van overtuigd dat wij beiden niet enige slachtoffers zijn van zwakke support in dit soort van problemen EN HOOP DAT PROXIMUS DIT OOK EENS LEEST EN DRINGEND AKTIE ONDERNEEMT (bvb dubbel IP-adressering bij toevoeging van door hun geleverde add-ons zoals splitters en wifi boosters laat controleren bij installatie , of instructies voorziet om dit op eigen houtje te controleren en corrigeren.
Hoop dat dit betoog je alsnog een oplossing zal bieden voor je probleem.
groeten
Ik ben zo blij te zien dat proximus tijdig reageert op klachten en problemen van hun klanten.
10 dagen later en nog geen woord of actie ondernomen om mij te helpen en ondertussen zit ik hier met dit probleem.
14 november komt er een technieker langs om mijn Wifi 5 over te schakelen naar Wifi 6, kan die persoon op z’n minst ook mijn internet probleem nakijken of niet?
mijn internet valt constant op willekeurige momenten weg. Het internetlampje op mijn modem stopt met branden, maar de andere lampjes blijven branden. Ik heb de modem al vaak gereset, maar dat helpt niks.
@ Proximus kunnen jullie dit probleem a.u.b. in behandeling nemen (bericht zonder reactie van 10 dagen geleden!)
Ik vrees dat u voor maandag geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Indien onderstaande niet helpt, vrees ik dat u of moet wachten op een reactie van een moderator of ondertussen een poging voor hulp via 0800 22800 technical support moet doen
LEDs of your Proximus devices | Proximus
Internet connection
→ Mogelijk een Bbox probleem indien de DSL LED aan blijft
Indien niet, kan je dan in je profiel het nr ingeven waarover het gaat zodat we zeker de juiste lijn nakijken ? Er staan nu 2 klantennummers vermeld.
Tot nu toe is mijn internet niet meer weggevallen, en hopelijk blijft dat zo.
De 2 klantennummers zijn in verband met een ander probleem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.