Skip to main content

tussen 24 jun en 9 juli is mijn belkrediet verlaagt van 17,12 euro naar 11,60 euro zonder opgave waavoor dit gebruikt is.zie printscreen. De sms naar een voor mij onbekend nr heb ik in een ander topic aangegeven, dat is blijkbaar een ander probleem dat al enkele weken bezig is.

@Sonja.vandenBroeck best mss bij één topic blijven omdat het leidt tot verwarring 

bv hier in je ander topic 
onbestaande sms nr 32475161969 op oproepoverzicht | Proximus Forum

@Martin 
Dit gaat blijkbaar toch over iets anders, aangezien de belwaarde vermindert, maar niet door het sms te verzenden.
Er is een plotse wijziging van het bedrag met 5.52 €, zoals blijkt uit de afdruk hierboven

Niet duidelijk of het via  0475161969 gebeurd is dat wel!

Weet ook niet zeker of dit iets te maken had met een bug in de visuele voice mail van Proximus, wat blijkbaar nu zou opgelost zijn!

We zullen moeten afwachten of de PX moderatoren kunnen terugvinden wat de reden is van dit aangerekend bedrag.

Zie het andere topic, het is alvast niet de voicemail (dat is 0475151969).

nee niet voicemail maar visual voicemail daar zou volgens sommigen een bug ingezeten hebben maar zou ook blijkbaar al opgelost zijn!. We zullen sowieso moeten afwachten wat de Proximus moderatoren daarover weten te vertellen….

Dag @Sonja.vandenBroeck kun je in het klantprofiel jouw gsm-nummer invullen aub?

ok

@Sonja.vandenBroeck  Op 3 juli zou je verbruik gehad hebben.

Reageer