Skip to main content

Beste

 

Ik wil graag mijn klantnummer wijzigen van mijn huidige provider (base) op de Proximus website, maar nergens krijg ik de optie om mijn klantnummer te aanpassen. Klantnummer die er staat is fout en moet gewijzigd worden. Deze wijziging heb ik nodig om mijn base nummer te laten overschakelen naar Proximus. Het is best dringend en belangrijk.

 

alvast bedankt

groetjes

Proximus moderatoren zijn normalerwijze pas vanaf dinsdag terug aanwezig op dit publieke forum (niet in weekends en op feestdagen en enkel tijdens de kantooruren)

 

Indien u bv. een verkeerd klantnr hebt vermeld zal de overdacht door Base geweigerd worden (en zal er normalerwijze een 2e vraag door Proximus moeten worden ingediend)

Overdachten worden normalerwijze uitgevoerd van maandag tot en met zaterdag (niet op feestdagen) en nemen in principe slechts 1 werkdag in beslag

 

Eventueel kunt u het betrokken juiste Base klantnr vermelden in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel (inloggen en profiel wijzigen), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus 


@Celal keper  Ik zie dat je port in in orde is.


Reageer