Morgen komen de prox medewerkers hier terug langs, best reeds de nodige gegevens in je forumprofiel te zetten.
PS: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.
@Tunorin Kan u in uw profile het klantnummer noteren waarop u nu bent gekoppeld en waarop het moet komen.Het e-mailadres waarmee u nu gekoppeld bent, gaat u dat willen gebruiken voor op het andere klantnummer.
Hier nog wat info MyProximus: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_global/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/veelgestelde-vragen-over-myproximus.html
Groetjes,Joel
Beste,
De wijzigingen in mijn profiel zijn gemaakt. En ik wil het emailadres waarmee ik nu gekoppeld ben, gebruiken voor het ander klantnummer.
@Tunorin
Ik zie een lopend order in uitvoering gepland voor november 2022?
voor die datum ga je niets zien in je MyProximus: na doorstroming van dat order kan je aanpassingen doen
kijk eens via deze link: Meer dan 1 account voor MyProximus? | Proximus
groeten
Tina
@tina.b het order is uitgevoerd geweest. Is het nu mogelijk mijn klantennummer te wijzigen naar het gewenste klantennummer?
@Tunorin Ik heb hiervoor dossier 51619815 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel