Ik heb sinds één maand een Fiber aansluiting - géén andere Proximus producten. Ik heb ondertussen mijn eerste factuur gekregen, met daarin een activeringscode. Deze kan ik echter nergens ingegeven:
op de mobiele app krijg ik een foutmelding als ik op de product toevoegen knop druk
via de website ben ik blijkbaar een 'enterprise' user en kan ik ook nergens producten toevoegen (wel ICT toepassingen bestellen of zoiets)
Mijn Fiber aansluiting staat niet in mijn account en ik kan ze dus ook niet toevoegen. Kunnen jullie dit nakijken (en evt ook waarom Proximus my als enterprise klant beschouwt? Ik ben particulier en heb nooit een BTW nummer gehad)
Philip
Bladzijde 1 / 1
@pmarien
goedemorgen,
kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
Groeten
Tina
Hallo - profiel zou in orde moeten zijn
Philip
@pmarien
bedankt,
we kijken na wat er ad hand is met je MyProximus
groeten
Tina
Ondertussen een vriendelijke meneer aan de telefoon gehad, die me vertelde dat ik beheerder moet worden om producten toe te voegen. Dat blijkt online geen optie te zijn omdat ik geen proximus GSM nummer heb? Dus hoe moet ik mijn rol aanpassen naar beheerder?!?
Ja - die link had ik doorgekregen, maar bij ‘beheerder’ worden staat duidelijk dat dit niet kan als je geen Proximus GSM nummer hebt. De optie ‘Word Beheerder’ vind ik ook nergens terug in de app of op de website.
Ik wacht verder contact af…
Philip
dat snap ik ook niet want ik heb ook geen gsm nummer!!!!
Edit: maar als je filmpje bekijkt daar spreekt men alleen dat je een klantnummer nodig hebt ?
Bedankt - had ik gezien, maar als ik op aanrekeningen klik, krijg ik alleen een melding dat ik geen producten heb. Om producten toe te voegen moet ik een beheerder zijn. Beetje vicieuze cirkel dus…
@pmarien Indien het nog steeds niet lukt kan je het probleem melden via de shaker (door in de app te schudden met je gsm-toestel). Dan komt dit meteen terecht bij de achterliggende dienst, die het probleem voor u zal oplossen. Groetjes, Antonella
Ik heb net met een medewerker gesproken en men gaat het account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken. Hopelijk lukt het dan wel… Bedankt iedereen voor de suggesties
Hallo
Ik heb ook precies probleem van Philip.
Ik kan mijn internet niet toevoegen aan mijn Proximus account.
Ik heb op website en app geprobeerd met mijn klantnummer en activatie code maar krijg ik error.
@Behnam ik zie helaas ook geen account voor je klantnummer. Ik heb je een uitnodiging via mail gelaten. Groetjes Luc
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.