wanneer ik een product wil toevoegen geeft het mij een error ook al zijn
de gegevens die ik heb ingevuld juist.
Het zegt mij ook niet wat de fout is dus ik kan niet weten waar het aan ligt.
wanneer ik een product wil toevoegen geeft het mij een error ook al zijn
de gegevens die ik heb ingevuld juist.
Het zegt mij ook niet wat de fout is dus ik kan niet weten waar het aan ligt.
Ben je beheerder? → Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dat probeer ik maar ik krijg nog altijd een error
Ter info
Vermits er blijkbaar geen MyProximus account actief zou zijn voor uw klantnr, dient u er 1 aan te maken op basis van onderstaande
Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
Vraag welke “error” ziet u bij de betrokken aanmaakpoging?
alleen het woord fout
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.