Vraag

Kan geen product toevoegen

  • 19 October 2022
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb zonet een modem geïnstalleerd en met succes de wifi geactiveerd. Ik kan echter niet dit product toevoegen aan MyProximus.

Ik heb dit geprobeerd met de volgende stappen:

  1. Ik log in op MyProximus. Ik kom op de overzichtspagina terecht.
  2. In het overzicht van MyProximus klik ik op "Product toevoegen”. Ik kom opnieuw op een inlogpagina terecht, terwijl ik reeds ingelogd ben.
  3. Ik vul opnieuw mijn inloggegevens in en druk op "Log in”. De website blijft eeuwig hangen met het volgende beeld.

Dit lijkt een fout te zijn van de webapplicatie. Kan dit worden opgelost?

Vriendelijke groeten

 

Simon


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SimonCockx best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

zelfde probleem hier 
product toevoegen vraagt om opnieuw in te loggen in engels wat gewoon niet lukt want ik ken enkel mijn vlaams wachtwoord 

en hoe veel ik ook met mijn pc schud, ik krijg geen pagina om problemen te melden.

stop gewoon met die achterlijke moderne snufjes toe te voegen die toch niet werken en zet goede ouderwetse en duidelijke knoppen om op te klikken.

Schudden is inderdaad voor de app versie, maar morgen kunnen de prox forummedewerkers je verder helpen.

Gewoon wat minder spelen daar op de programmeer afdeling en degelijke en juist info overal vermelden. 
een wachtwoord instellen lukt ook al niet, Ik ben verplicht het totaal onmogelijk te houden voorstel van mijn browser te aanvaarden want met mijn zelf gekozen wachtwoord geraak ik niet voorbij de registratie. dit terwijl alles groen kleurt 
 

  • ten minste 8 tekens
  • ten minste 4 letters
  • ten minste 1 nummer

    dat zit er allemaal in en toch werkt het niet en hij geeft geen fout melding.
    onzin als schudden dat kunnen ze er wel in doen maar vermelden dat spatie’s niet toegestaan zijn in een wachtwoord dat kan er niet bij, daar heb ik half uur het forum moet voor afzoeken om daar achter te komen. 

Reageer