Beantwoord

Kan aanrekeningen en dergelijke niet zien in MyProximus

  • 13 October 2023
  • 10 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

 

Ik ben enkele maanden geleden terug overgestapt naar Pay&Go na mijn abonnement via werkgever stop te zetten. Hierbij merkte ik dat ik geen beheerder kon worden op mijn account maar ik dacht dat het was omdat ik geen abonnement heb. 

Sinds kort heb ik terug een eigen abonnement via Proximus maar ik zie nog steeds geen aanrekeningen op mijn account.

Kan het zijn dat er in mijn account nog iets niet goed staat na de switch van werkgever naar privé?

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door M_016 16 October 2023, 15:49

Bekijk origineel

10 reacties

De PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs om dit verder na te trekken.

je hebt dan tijdelijk een apart myproximus account aangemaakt voor Pay&Go veronderstel ik.

Reputatie 2

De PX forummedewerkers komen pas maandag terug langs om dit verder na te trekken.

je hebt dan tijdelijk een apart myproximus account aangemaakt voor Pay&Go veronderstel ik.

Nee ik heb steeds hetzelfde nummer gebruikt sinds ik mijn eerste gsm had 18 jaar geleden. Als de mogelijkheid er dan was om in te loggen heb ik steeds dat nummer gebruikt om in te loggen. Ik zie wel sinds mijn iphone bestelling dat de klantennummer ook anders is dan ik voorheen had bij mijn facturen via werkgever.

Reputatie 7
Badge +3

@Masterchiefs444  Er is momenteel geen beheerder voor jou account. Je staat als ‘ User/ gebruiker’ actief. Je kan dit wijzigen;

Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

 

Reputatie 2

@Masterchiefs444  Er is momenteel geen beheerder voor jou account. Je staat als ‘ User/ gebruiker’ actief. Je kan dit wijzigen;

Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

 

Hallo,

 

Als ik dit wil doen in de app komt er altijd een error op zonder uitleg. Zou dit nog te maken hebben met het oude abonnement via werkgever dat ik stopgezet heb?

Reputatie 2

 

Reputatie 7
Badge +4

Voor een Pay&Go dient u een apart MyProximus account te creëren (losstaande van elk oud/bestaand abonnement)

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Eventueel uw oud account verwijderen om uw e-mailadres te herbruiken

Je MyProximus-account afsluiten | Proximus

Reputatie 2

Voor een Pay&Go dient u een apart MyProximus account te creëren (losstaande van elk oud/bestaand abonnement)

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Eventueel uw oud account verwijderen om uw e-mailadres te herbruiken

Je MyProximus-account afsluiten | Proximus

Ik heb nu sinds pre-order iphone 15 een mobile easy abonnement en zie ik ook bij myproximus. Toch kan ik geen beheerder worden en mijn facturen zien, domiciliëring inschakelen,… 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u:

voor uw oud contract bij uw werkgever met uw MyProximus account met klantnr X enkel “user” was/kon zijn 

voor uw nieuwe contract bj Proximus een nieuw klantnr Y zult bekomen hebben en hieraan een nieuw/ander MyProximus account zult moeten koppelen waarin u én beheerder bent én uiteraard uw productenn/facturen zult kunnen zien (tenzij er effectief iets als de kant van Proximus nog één en ander niet ok zou zijn)

 

Reputatie 2

Ik vermoed dat u:

voor uw oud contract bij uw werkgever met uw MyProximus account met klantnr X enkel “user” was/kon zijn 

voor uw nieuwe contract bj Proximus een nieuw klantnr Y zult bekomen hebben en hieraan een nieuw/ander MyProximus account zult moeten koppelen waarin u én beheerder bent én uiteraard uw productenn/facturen zult kunnen zien (tenzij er effectief iets als de kant van Proximus nog één en ander niet ok zou zijn)

 

Ik kan wel eens proberen, ik was wel voor dat ik abonnement nam via werkgever al jaren pay&go klant met hetzelfde nummer

Reputatie 2

Ik heb het verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu kan ik domiciliëring instellen. Ik kan nu ook mijn facturen zien en de optie “opvolging” verschijnt nu ook hoewel ik mijn iphone bestelling wel niet zie. Maar goed bedankt voor uw hulp, ik wou dat ik dit eerder wist want het is in een minuut opgelost.

Reageer