Vraag

inloggen op myproximus met itsme

  • 17 March 2023
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Ik kan sinds een tijdje niet  meer inloggen met ITSME op myproximus.

Steeds krijg ik een foumelding : YPA error

 

Groetjes


9 reacties

My Proximus app versie is mss verouderd  

je kunt u het eventueel verwijderen / opnieuw installeren en verbinding maken met 4G om het te starten en het opnieuw proberen?

Ik heb het probleem op mijn pc via de website in 2 verschillende browsers an heb al cookies en internet files al eens geschrapt.

heb je het probleem dan niet op op je smartphone 

Op mijn smartphone heb ik het probleem niet. Het heeft wel gewerkt op mijn pc.

Ik heb hetzeflde probleem via de website, via de app lukt het, maar via de website niet. 

 

Na heel veel wachten en 500 errors van de server, krijg ik volgende pagina.

 

 

@pharacyd Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

en dan proberen of het wel lukt.

 

@pharacyd Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)

en dan proberen of het wel lukt.

 

Ik heb dit even geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde gedrag.

 

je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.

indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken

je gebruikt toch toevallig niet de “Malwarebytes Browser guard” extentie in je browser of iets gelijkaardigs, indien wel en je schakelt deze uit werkt het dan.

indien wel dan is de oplossing:
Bij de instellingen van deze extensie is er mogelijkheid om een allow list van URL te maken

ik heb met firefox, chrome en safari geprobeerd. Ik heb geen plugins die content blokkeren. Ik heb ook effe aan een collega gevraagd om even naar MyProximus te gaan en in te loggen via itsme. Hij heeft hetzelfde probleem. 

Reageer