Een tijd geleden een probleem gelogd op ‘Cloud Problemen’, nog geen reactie gezien vandaar deze nieuwe topic, graag een reactie ajb
Betreft Proximus Cloud: gebruik van de Cloud App pc optie om ‘Proximus Cloud’ folder op PC (W10) te synchroniseren met de 10G Cloud van Proximus
Ik gebruikte de App om een automatische sync te hebben tss pc en cloud tot op bepaald moment ik niet meer in de app kon inloggen. Niet met PSWD of ITSME . Zie Fig 1.
Na het invullen van mailadres, PSWD krijg ik een draaiend wacht-cirkeltje.
Contacten met Proximus via 080022800 (keuze 4,2)
- op 16/11/2020 om 16:28: leidde tot niets
- op 24/11/2020 om 16:16 tot 16:26 leidde tot niets/ gaan mij terugbellen tss 16:26 en 18:00, niet gebeurd
- op 1/12/2020 10:38 Mail van Proximus support met vraag naar de logfiles Fig 2
- op 1/12/2020 11:13 opsturen van de gevraagde logfiles Fig 3
- op 1/12/2021 11:14 auto antwoord van Proximus met verwijzing naar 0800 22800. (Fig 4) Dus terug naar vertrekpunt
- 31/12/2020 om 16:46 moest release 17.3.2.12 installeren (iets wat ik vooraf reeds verschillende malen gedaan had) Zal mij terugbellen op 4/1/2021. Weerom niets gehoord
Algemene stilte vanwege Proximus.
- 3/3/2021 16:48 tot 17:20. Na veel doorverbindingen en wachten; beweert men dat het aan mijn PC ligt
- 17/3/2021 tss 12:02 en 12:42 opnieuw geen oplossing
Conclusie: De Proximus desk 080022800 is helemaal niet beslagen om Cloud problemen op te lossen. Je wordt gewoon weg op één of andere manier afgescheept.
Ik heb alle mogelijke vragen en antwoorden op het Proximus Forum gelezen en uitgeprobeerd, geen enkel oplossing gevonden alleen een hele hoop gefrustreerde mensen.
Algemene inlichting toegang Proximus Cloud:
- Via MyProximus: OK
- Via web https://www.proximuscloud.be: OK
- Via Smartphone: OK
- Via andere PC : OK
- Via deze PC inloggen op de App (Cloud versie 17.3.2.12.production) lukt niet.
Cloud App reeds verschillende malen uninstalled en installed.
Logfiles zijn ter beschikking
- Iedere keer uninstall uitgevoerd, Cookies deleted en PC herstart (met controle dat “Local Disk / C Drive > Users > (domain username) > AppData > Local > Proximus > Proximus Cloud” niet meer aanwezig was.*)
- Invoeren van nieuw PSWD om na te gaan of dit een oplossing kon bieden: neen
- CCleaner (compleet) uitgevoerd
- TeamViewer op mijn PC geïnstalleerd.
Fig 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fig 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fig 3
Fig 4
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------