Vraag

Ik krijg onderstaande boodschap als ik inlog op webmail.

  • 14 September 2021
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb geen instellingen veranderd en zowel op mijn phone als laptop krijg ik de volgende boodschap als ik inlog op webmail, geen mails . Heel vervelend want ik verwacht belangrijke emails en moet het een en het andere via mail afhandelen.

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

pop3 < account@belgacom.net > niet bereikbaar | Proximus Forum

= er zijn mailproblemen voor sommige klanten

&

er zijn ook problemen m.b.t. de bereikbaarheid van het Proximus contactcenter

Reputatie 4
Badge +1

Ok, ik ben al blij dat het probleem zo te zien niet bij mij ligt.

 

Alvast bedankt voor het snelle antwoord top!

@Patrick48 TUI: Ze zijn er nog altijd mee bezig zie → Mail account niet bereikbaar

en  pareil pour les francophones  → WEBMAIL inaccessible

Reputatie 4
Badge +1

Is hier in tussen in orde lukt weer ik hoop dat het bij de andere mensen ook al is opgelost.

Alvast bedankt,

Inderdaad opgelost

Reageer