Vraag

ik kan mijn geboortedatum niet aanpassen

  • 3 December 2023
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Hoe kan ik mijn geboortedatum aanpassen op de apps


6 reacties

@Elbouchaibi 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen, verder helpen als ze straks de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bvb je geboortedatum enz.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Elbouchaibi 

Ik kan dit ook niet aanpassen in de app. (vak is niet invulbaar)

Ook niet op de website.(My proximus)

Blijkbaar is dit algemeen zo?

Mvg Artie

 

Ik vermoed dat PX dit ook niet zomaar toelaat dat je uw geboortedatum zelf kunt veranderen, maar we wachten best de reactie van een PX forum moderator af.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elbouchaibi best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

@HeidiE @Martin ,

Blijkbaar is het vak niet toegankelijk, wel zichtbaar. zie afbeelding website. Is net hetzelfde in My Proximus app.

Misschien beschikt proximus reeds over deze gegevens?

 

Mvg Artie

Via de shaker is dit inderdaad reeds gemeld geweest.

Reageer