Skip to main content
Beantwoord

HLN+ artikelen

  • 21 november 2023
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

Ik kan de HLN+ artikelen niet meer lezen. Kan u dit voor mij in orde brengen aub.

Beste antwoord door 1061263

Ondertussen is het opgelost. Ik heb met HLN gebeld en die hebben het opgelost.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 34021 reacties
  • 21 november 2023

@1061263

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen (morgen) om je hierbij verder te helpen, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 november 2023

Ik heb zonet mijn profiel ingevuld en opgeslagen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 22 november 2023

@1061263 Kan je nogmaals proberen vanuit je MyProximus account?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 november 2023

Hallo Daisy, het lukt nog steeds niet. Ik krijg telkens dat de artikels enkel voor abonnees zijn.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2023

Ondertussen is het opgelost. Ik heb met HLN gebeld en die hebben het opgelost.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 28 november 2023

@1061263 Dat is goed om te horen.