Vraag

Historiek van het internetverbruik niet meer consulteerbaar op Myproximus website

  • 15 mei 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Dag,

Schijnbaar hebben jullie je website weers eens geredesigned. Daardoor is het nu niet meer mogelijk om het internet dataverbruik van de laatste 3 maanden te consulteren.

Ik heb geprobeerd met twee verschillende browsers. Dat biedt geen oplossing.

Ik betreur dit heel erg.

Het enige wat ik thans te zien krijg is mijn momenteel dataverbruik van de lopende maand. Dit is een vrij waardeloos cijfer.

Ik zou graag terug mijn historiek kunnen raadplegen. Tot voor enkele weken was dit nog mogelijk.

Dank u.

 

3 reacties

dit werd inderdaad ook nog door anderen gemeld, de Prox forumedewerkers kunnen dit best doorspelen aan de betrokken dienst, als ze hier de draad maandag terug oppakken.

Reputatie 7
Badge +2

@flurk2 

je bekijkt dit op de pc/vaste computer ?

geldt je vraag voor vast internet-historiek ? of voor gsm ? of voor allebei ?

groeten

Tina

Dag,

het betreft hier uitsluitend de historiek van het dataverbruik voor een vaste internetverbinding.

Op de pagina: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/internet

Ik  consulteer dit vanop een PC.

Groet,

P.

 

Reageer