Vraag

Geen uitgaande mails meer mogelijk op Outlook

  • 2 February 2024
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Mijn Outlook 2010 kan - na 14 dagen ongebruikt te zijn - plots geen mails meer verzenden. 

Mogelijk te maken met een mislukte poging om authenticatie op de server aan te brengen. Daarbij was het niet mogelijk om op deze oudere Outlook versie de letterlijke  instellingen die Proximus opgeeft in te stellen .

Het testbericht geeft het volgende aan :

 

Weet er iemand hoe de Outlook 2010 dan wel moet ingesteld worden ?


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb ook alle Microsoft accounts moeten opnieuw laten instellen op mijn eMail-client software. De manuele aanpassingen, wat ik ook deed werkten niet meer ( Het moet iets zijn in de aanmelding dat door de servers niet aanvaard wordt)(zelfs met de hulp van eMail client, die er even ingeraakte werkte het later weer niet meer)

Dus verwijderde ik eerst (één voor één ) de MS accounts in de client ((hotmail en Outlook) en maakte ze opnieuw aan. Nadien ging het foutloos.

Nu moet ik wel zeggen dat eMail (betalend indien meer dan 1 account)  wel extra goed is in het instellen van de juiste dingen voor pop of imap mails 

Van enige wijziging bij Microsoft kreeg ik geen enkel bericht, alleen dat al een 3 dagen ik fouten bij inlog kreeg op hun servers, zonder enige verdere uitleg (paswoord en account zouden niet overeenstemmen)

Reageer