Beste,
Sedert begin februari ben ik overgestapt naar Proximus. Er is toen een technieker langs geweest die de nieuwe internet box is komen plaatsen en installeren. Sindsdien probeer ik de geavanceerde instellingen te bekijken via de myproximus-app op zowel web als mobiel, maar krijg ik deze niet te zien. De lage beveiligingsinstellingen werden reeds opgezet zoals op onderstaande foto. Na echter, ondertussen enkele malen, te herstarten krijg ik nog steeds geen geavanceerde instellingen te zien.
Ook het oude bekende, surfen naar het ip-adres van de router, bracht geen zoden aan de dijk.
Op de web-versie krijg ik het volgende:
Zelf heb ik hiervoor al enkele malen proximus gecontacteerd maar werd steeds doorverwezen naar een technieker die mij vervolgens nooit opgebeld heeft.
Weet er iemand meer over dit probleem en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Zelfs een eigen router plaatsen lukt niet daar ik de modem niet in bridge mode kan plaatsen.
Dank bij voorbaat.
Kevin