Skip to main content

Als ik op MyProximus wil gaan van mijn GSM krijg ik al maanden volgende foutmelding : 

We werken momenteel nog aan deze site

Sommige gegevens kunnen hierdoor niet beschikbaar zijn.
Wij verontschuldigen ons voor dit tijdelijke ongemak.

Kan hier eens naar gekeken worden ? 

Nummer van GSM staat in “Ticket”

Je hebt waarschijnlijk al de app opnieuw geïnstalleerd.


Je hebt waarschijnlijk al de app opnieuw geïnstalleerd.

Het is via PC dat ik naar MyProximus ga… 


heb je dan al eens geprobeerd met je browser een in privé venster te openen 

via de toetscombinatie CTRL+SHIFT+N 

en dan in dat privé venster te surfen naar http://myproximus.be 


heb je dan al eens geprobeerd met je browser een in privé venster te openen 

via de toetscombinatie CTRL+SHIFT+N 

en dan in dat privé venster te surfen naar http://myproximus.be 

Blijft dezelfde foutmelding geven. 


@Contron Lukt het wel via de app?


@Contron Lukt het wel via de app?

Ja, dat werkt perfect ! 


@Contron Sorry dat we ondertussen niet meer geatnwoord hebben. Heb je dit probleem nog steeds ? Op verschillende toestellen, of met verschillende browsers zoals Chrome, Edge, Firefox ?


Reageer