Skip to main content

Ik heb een gsm besteld bij jullie.

Toen kreeg ik een automatische mail met contents

 

“Beste klant,
 
In bijlage vind je een gedetailleerd overzicht van de wijziging.
 
 
Wil je de status van je aanvraag volgen? Klik dan op deze link.
 
 
 
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team”

 

Ik klik op de link

Lege pagina

Ik kijk in F12 in de console logs

Jullie sturen geen zipCode mee naar de track & trace van bpost achterliggend

zie foutmelding

 

{
  "uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262",
  "exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException",
  "message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present",
  "rootCauses" : {
    "exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException",
    "service" : "delivery",
    "message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present",
    "uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262"
  } ]
}

 

Ik wou het even melden, sinds die links niet werken, de foutcode wordt niet opgevangen, en ik blijf gewoon staren naar een lege pagina

@svs De levering is op vandaag voorzien

 

Als het gsm-toestel is toegekomen gaat u een seintje krijgen om het te gaan afhalen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joel


Hier net hetzelfde.

Zou morgen geleverd worden in een afhaalpunt maar nog steeds geen track & trace ontvangen. 
Mijn ordernr is R00000026016411831-1


@Sarahvdb86 

Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur met de track & trace .

De logistieke partner ( Firma Essers) van Proximus levert de bestellingen  af in het Bpost sorteercentrum in Charleroi omstreeks 21 uur wanneer deze klaar zijn voor verzending.

 


@Sarahvdb86 Is ondertussen alles in orde gekomen.Groetjes,Joel


@Sarahvdb86 Is ondertussen alles in orde gekomen.Groetjes,Joel

Ja hoor, heb indd gisteren na 21h nog een mail ontvangen en vandaag kon ik mijn toestel gaan afhalen in het afhaalpunt 😉


@Sarahvdb86 Prima.Super om te horen.Veel plezier ermee 👍😊


Reageer