Ik heb een gsm besteld bij jullie.
Toen kreeg ik een automatische mail met contents
“Beste klant,
In bijlage vind je een gedetailleerd overzicht van de wijziging.
Wil je de status van je aanvraag volgen? Klik dan op deze link.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team”
Ik klik op de link
Lege pagina
Ik kijk in F12 in de console logs
Jullie sturen geen zipCode mee naar de track & trace van bpost achterliggend
zie foutmelding
{
"uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262",
"exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException",
"message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present",
"rootCauses" : {
"exceptionType" : "MissingServletRequestParameterException",
"service" : "delivery",
"message" : "Required String parameter 'zipCode' is not present",
"uuid" : "18ba42bc-f88c-45ac-beec-ee44ef34d262"
} ]
}
Ik wou het even melden, sinds die links niet werken, de foutcode wordt niet opgevangen, en ik blijf gewoon staren naar een lege pagina