Via My Proximus had ik opgemerkt dar er nog een oude login was van enkel jaren geleden toen ik er nog klant was. Nadat ik dit jaar nieuwe klant bent geworden met het totale Fiber pack heb ik ook een nieuwe login aangemaakt voor My Proximus.
Bij het inloggen kreeg ik de melding , laten we voor eenvoud gaan. Ik klikte erop en zag dus de oude gegevens staan. Heb de stappen overlopen en kreeg een fout melding. Dan heb ik dit door gegeven via de chat en de medewerker rade mij aan om te ‘schudden’ via de My Proximus app om op die manier het probleem te vermelden.
We zijn nu enkele weken later en dit probleem is dus nog altijd niet opgelost en zelfs geen gehoor gekregen op die ‘feedback’.
Leest er iemand wel deze ‘feedback’ ? Want op deze manier blijven de oude gegevens er in staan + de vermelding om voor eenvoud te gaan. Al wel eens terug geprobeerd om te vereenvoudigen + cashe en cookies geleegd en opnieuw geprobeerd allemaal zonder enig resultaat.
Mijn gegevens zijn ingevuld via mijn instellingen hier. Ticket nummer heb ik niet aangezien ik deze niet heb gekregen. Het probleem is op 19 oktober vermeld en het is vandaag 12 november.
Als er een moderator is die dit kan bekijken en op te lossen….? ( ja ze zijn vanaf maandag aanwezig ).