Vraag

Facturen niet te zien in MyProximus

  • 22 February 2018
  • 8 reacties
  • 900 Bekeken

Beste, Als ik mijn facturen wil raadplegen krijg ik een error in MyProximus (zie bijlage).
Dit is zo voor elke browser.
Ook bij de activatie van mijn mailbox krijg ik een melding (Er deed zich een technische fout voor. Gelieve later opnieuw te proberen.). Kan u dit oplossen aub?

8 reacties

Dit is blijkbaar nog steeds zo. Ik kan ook mijn Mijn Producten, Mijn Verbruik en Mijn Facturen NIET raadplegen.

heb je het probleem in beide gevallen zowel de app-versie als de webversie = http://myproximus.be 

In ieder geval maandag als iemand van Prox zelf hier terug langskomt zullen ze u hierbij dan wel verder helpen.

Reputatie 6
Badge +3

De foutmelding 404 wil zeggen dat er een probleem is met de webpagina op de webservers van Proximus, onbereikbaar. Dus een algemeen probleem dat enkel Proximus kan oplossen.

‘t valt in ieder geval heel frequent voor zowel bij app als webversie

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad zo stabiel is hun infrastructuur niet, gelet op de vele problemen.

Het is een forumverhaal zonder einde 😀

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Walter Scott ik heb dossier 45673355 opgemaakt voor de bevoegde dienst om dit voor je na te kijken en je te contacteren met de oplossing. Groetjes, Heidi

Goedemiddag,

 

Ik had hetzelfde probleem en de oorzaak + oplossing is het volgende:

Wanneer je reeds ingelogd bent als normale gebruiker (niet-beheerder) is er account-data opgeslagen in cookies (wat niet echt de beste manier van werken is).

Na het aanvragen van de beheerders-status zal bij het inloggen niet alle cookiedata overschreven worden wat resulteert in onstabiel gedrag (ik kon de facturen pagina niet raadplegen, 404 not found).

De oplossing is om alle (proximus website) cookies te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Hetzelfde probleem lijkt voor te komen in de mobiele app, daar lijkt ook de account data gecached te worden, de oplossing hier is om uit te loggen, de app volledig te verwijderen, de app opnieuw te installeren en opnieuw in te loggen.

Hopelijk bespaart het bovenstaande sommigen van de frustratie die ik ondervonden heb.

Reageer