Skip to main content

Beste,

Terug dezelfde problemen zoals een 18 maand geleden. (zie Gerelateerde topics )

Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder jaar of zo, terug te moeten mailen naar HLN EN PROXIMUS om hetzelfde terugkerend probleem terug op te lossen.

Op MyProximus is alles in orde en Actief.

Vraag mij af of dit niet opgezet spel is van HLN, om toch maar een abonement te laten afsluiten buiten proximus om.

Graag asap een oplossing.

Mvg,

Guy De Schryver

 

@Patrik911 Ik heb contact opgenomen met DPG media.


Hallo, 

Is er na een maand dit probleem te hebben aangekaart op dit forum … nieuws….en een oplossing…?

In totaal 2 maand mee bezig geweest. (mails naar klantendienst hebben al zeker niet geholpen)


@Lwup Ik heb nogmaals nagevraagd bij DPG media, zij zijn het nog aan het nakijken.


Ze hebben blijkbaar zojuist nagekeken. Helaas voor de 3e keer ontvang ik negatief antwoord van DPG:

 

 


@Lwup HLN heeft het inderdaad ook na mijn mail niet in orde kunnen maken. Ik heb een ticket aangemaakt om dit verder na te kijken maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. 


Reageer