Beantwoord

enjoy deals niet beschikbaar

  • 13 February 2024
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Beste, 

al lange tijd opent enjoy deals niet meer kan dit nagekeken worden? 

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Martin 13 February 2024, 23:11

Bekijk origineel

7 reacties

@star 

Best kun je hiervoor de ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je gsm-toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing.

heb ik al meermaals gedaan zonder resultaat

 

@star 

Je kan best afwachten dan tot maandag zodat de PX forummedewerkers dit verder kunnen natrekken en meer informatie geven, en hiervoor noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@star 

voor ik ermee verder ga moet ik je vragen: Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

mvg

Tina

 

 

beste ja ik heb dat al eens gedaan met vriendelijke groeten

 

Reputatie 7
Badge +3

@star Krijgt u een bepaalde foutmelding.Heeft u al eens geprobeerd om deze te bekijken/openen door in te loggen via de pc/laptop.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@star 

we willen de dienst Enjoy laten nakijken, maar we hebben je klantgegevens niet.

Vul je je forum-profiel verder aan? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

In het veld “ticket” kan je meer details noteren…

mvg,

Tina

Reageer