Skip to main content
Vraag

email proximus


kan mijn berichten via skynet.be niet opvragen via modzilla en ook niet vie webmail van proximus.

Zegt webmail adres of paswoord onbekend. Reeds mijn paswoord gewijzigd, maar het antwoord blijft hetzelfde.

15 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 17 november 2021

Net hetzelfde hier als  mij  er zijn er nog heeft Martin gemeld op mijn gelijkaardige post.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 17 november 2021

Hier ook hetzelfde! De klantendienst lijkt niet bereikbaar. En de chatfunctie op MyProximus lijkt ook niet te werken. Heel vervelend want ik kan mijn nieuwe cliënten niet bereiken: alle gegevens staan nog in de mails.

Hopelijk geeft Proximus snel een verklaring en een inschatting van wanneer het probleem opgelost gaat zijn!

 


Martin
  • 33084 reacties
  • 17 november 2021

FYI: morgen pas komt er hier een Proximus forummedewerker terug langs.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 november 2021

idem hier… en ondertussen heeft mijn vrouw OUDE en NIEUWE  (op een paar minuten tijd) sms-coronatestcodes ontvangen van mijn dochter… niemand die van iets weet.. login via app op gsm en outlook werkt niet (meer). Webbrowser Proximus wel.


Martin
  • 33084 reacties
  • 17 november 2021

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 101 reacties
  • 18 november 2021

via Outlook ondervind ik geen problemen..


Martin
  • 33084 reacties
  • 18 november 2021

Het probleem is inderdaad voor iedereen verschillend ook via thunderbird en webmail heb ik geen problemen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 november 2021

Tot een half uur geleden lukte alles hier nog perfekt. Maar ondertussen kan ik alleen nog via webmail inloggen op mijn mail.

 

Via een andere externe email client lukt het plots niet meer. Ik krijg de melding dat mijn usernaam en wachtwoord fout zijn. (Deze zijn wel gewoon correct)

 

Dit lijkt me -aan de berichten hier op dit forum te merken- toch een issue bij Proximus zelf dan. 


Mutlie
  • 1928 reacties
  • 18 november 2021

Hier lukt het - op dit moment toch - heel goed. Via Thunderbird en via webmail.

Daarstraks kon ik ook inloggen, enig “probleem”, authentificatie ging erg traag. Zelfs enkele minuten geleden nog.
En ik krijg toch frequent boodschappen (op webmail) over de migratie, probeer later opnieuw. Vreemd, want het inloggen gaat (niet altijd hoor) gewoon door.

 


Martin
  • 33084 reacties
  • 18 november 2021

ik heb er nog totaal nog geen last mee ondervonden, daaraan zie je maar weer dat het probleem bij iedereen verschillend kan zijn, maar dat zijn we ondertussen al gewoon hé :slight_smile:


Mutlie
  • 1928 reacties
  • 18 november 2021

Inderdaad, maar voor de één is het een zwaar probleem, beroepsmatig dikwijls, voor de ander een kleinigheid dat met wat geduld vanzelf goed komt.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 19 november 2021

@raoul_04 @Patrick48 @Paul_0170 @makila @Mutlie Er zijn algemene problemen met de mail, we zijn er vanop de hoogte en zijn er mee bezig.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 januari 2022

Ik geraak niet meer op mijn mails. Hoe komt dat???


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 25 januari 2022

Net hetzelfde hier, het blijft maar rommelen met die Webmail en het raakt maar niet opgelost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Martin
  • 33084 reacties
  • 25 januari 2022

Reageer