Skip to main content

Waarom krijg ik geen aansluiting met mijn emailadres “….. @proximus.be “ ?

aansluiting waar? webmail? externe mail app? MyProximus?  HLN? ….


je bedoelt waarschijnlijk dat je problemen hebt om in te loggen, zoals er nog anderen zijn die dit probleem melden en bij sommigen komt het in orde als ze van Proximus uit het wachtwoord resetten, maar dan weer bij anderen helpt dit en soms helpt het maar tijdelijk,

In ieder geval pas morgen kun je een reactie van een proximus forummedewerker verwachten.

PS: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen (indien nog niet gebeurd)  in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


Reageer