Skip to main content
Vraag

Eigen modem registeren lukt niet


 

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025
zou er zo moeten uitzien na registratie… zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

 


Martin
  • 33205 reacties
  • 24 maart 2025

mss vind je nog meer op UB-forum → Fiber met UniFi - Userbase


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Is duidelijk een probleem bij proximus zelf.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 25 maart 2025

@numabit Hier vind je alvast wat info over het aansluiten van je eigen apparatuur. Als je je profiel verder aanvult met je lijn- of klantennummer, kan ik nakijken wat de oorzaak kan zijn van de foutmelding die je krijgt. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Hier zelfde probleem


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 27 maart 2025

@numabit ​@MatijaTerzic Er komen ondertussen meerdere klachten binnen. Dit is in onderzoek.