Skip to main content
Beantwoord

E-press HLN abonnement werkt niet meer

• 20 februari 2025
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Gezien er al veel is fout gegaan sinds mijn overstap naar Proximus kon dit er nog bij. 🤔

Sinds 16/02 kan ik niet meer op HLN+, op de My E-press pagina staat mijn abonnement actief echter op DPGmedia/HLN lukt het niet en staat er abonnement opgezegd. Dit heb ik ook gekregen enkele dagen ervoor dat mijn E-press zou worden opgezegd. Dit is trouwens de 2e keer dat dit gebeurt in die enkele maanden dat ik overgestapt ben.

Kan dit aub in orde gebracht worden?

Beste antwoord door YorickP

Ik had net de koppelingen tussen uw account en HLN juist aan het zetten, wou het net komen vertellen, maar u had het al gemerkt :)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 21 februari 2025

@jonas_dg Administratief staat alles nog ok in onze systemen.Ik ga je daarom iemand doorgeven van de techische dienst voor verder nazicht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

• Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 1 maart 2025

We zijn ondertussen weer 8 dagen verder. Nog geen enkele reactie of oplossing.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 3 maart 2025

@jonas_dg 

het spijt me dat het nog steeds niet werkt…

ik moet het toch even vragen:

Heb je de app al eens verwijderd en login procedure nagekeken?

Ik heb je vraag ook doorgestuurd naar onze contactpersoon voor Het Laatste Nieuws voor nazicht.

Hopelijk wordt het nu opgevolgd en hersteld.

groeten

Tina

My e-Press: Het Laatste Nieuws in je pack | Proximus

• Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 3 maart 2025

Blijkbaar moeten jullie toch iets ge-reset hebben want ik kon mij nu plots terug registreren wat voorheen niet lukte. Het werkt dus terug… Hopelijk voorgoed nu.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Ik had net de koppelingen tussen uw account en HLN juist aan het zetten, wou het net komen vertellen, maar u had het al gemerkt :)

Reageer