Skip to main content

goede morgen mevrouw, mijnheer,

Ik kan geen HLN+ artikels meer lezen.  Is het mogelijk dit te controleren aub?

dank en vriendelijke groeten 

josseline

Hebt u uw browsergeschiedenis soms gewist?

Ik heb dat al 2 keer voor gehad en dan moet ge zelf opnieuw inloggen bij hln !


Hallo, dank voor uw antwoord.

Op expres staat nog steeds dat het geactiveerd is, maar toch kan ik de +artikels niet lezen en komt er steeds een voorstel om een abonnement te kopen.

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit euvel in orde te maken aub

 

groetjes


@Josseline1 Ik zie dat bij ons alles in orde is. Ik stuur een mail naar HLN om dit verder voor je te laten nakijken. 


@Josseline1 Ik zie dat bij ons alles in orde is. Ik stuur een mail naar HLN om dit verder voor je te laten nakijken. 

Goede middag Hadewych,

ik dank u voor bemiddeling. Ik heb ondertussen een mail gekregen van  HLN, en alles werkt terug!

dank en groetjes

josseline


@Josseline1  Dat is fijn om te horen dat alles terug werkt.


Bij ons werk HLN÷ ook niet,  ik heb alles dgedaan zoals het moet en het lukt niet e. Bij HLN abonnement staat we bij beëindigde abonnementen.   Raar.   Al een mailtje gedaan naar HLN maar geen respons gekregen.   Raar.   


@Bollekes Bij ons staat uw abonnement nog wel actief. Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor verder onderzoek. 


Reageer