Vraag

E-mail mappen aanmaken op webmail

  • 19 October 2021
  • 12 reacties
  • 504 Bekeken

Sinds kort kan ik geen nieuwe folders meer aanmaken in de inbox van mijn mail via de webmail van proximus. Wel kunnen nog subfolders in de reeds bestaande folders gemaakt worden. 

Op dit moment heb ik 16 folders onder mijn inbox, wat echt niet veel is en slechts 3 /50 GB in gebruik.

Enig idee hoe dit komt en wat de oplossing is aub?

 


12 reacties

Het blijft precies heel stil rondom deze vraag.

Ik heb namelijk dezelfde vraag. 
In de vorige versie was het simpel om in de Inbox een extra map aan te maken. Maar blijkbaar in de nieuwe versie is dit feature “verdwenen”.

Ik snap ook niet waarom deze functie verdwenen. Dat is toch standaard functionaliteit in alle Mail Applicaties.

 

Iemand een idee?

 

Alvast bedankt voor het antwoord

Badge

Heb identiek dezelfde vraag.Geen  mappen kunnen aanmaken.Submappen van bestaande mappen wel.

Geen reactie van Proximus team.Wat is er nu weer gaande?

 

Blijkbaar heeft inderdaad Proximus er voor gekozen om zelfgemaakte mappen onder “mijn mappen” te brengen.

Badge

Dank voor de oplossing.Maar je kan geen map aanmaken met de  Inbox of Verzonden  als mapnaam.

Want die bestaat reeds.Heb dan maar gekozen voor:Ingaand en uitgaand.

En zo  ,weeral een probleem opgelost.!

 

 

Inderdaad ik had gewoon Inbox. en Verzonden. gekozen dus gewoon een punt erachter geplaatst.

Reputatie 5
Badge +2

je kunt nu ook geen ganse map leegmaken enkel per drie maar, je kunt niet meerdere selecteren om te wissen

Reputatie 5
Badge +2

nog iets sedert enige tijd krijg ik regelmatig mails binnen die al al een paar uur ouder zijn dan de andere en soms zelfs van de vorige dag, vroeger kwamen ze juist in volgorde binnen

je kunt nu ook geen ganse map leegmaken enkel per drie maar, je kunt niet meerdere selecteren om te wissen

je kan dat wel bvb op die manier

daarvoor heb ik geklikt op rondje waar dan 11 in komt te staan 

En je kunt ook de combinatie met de CTRL toets en klikken met de muis, de mails kiesen of aansluitend mails kiezen met de SHIFT en klikken combinatie

appart selecteren met CTRL + klikken
aaneensluitend selecteren met SHIFT+Klikken 

dit zijn algemene selectie manieren die je bijna overal kunt gebruiken in tal van programma’s

Je kan ook  nieuwe mappen aanmaken onder je inbox in een ander e-mailprogramma. Deze komen dan wel terecht op de goede plaats in de webmail mits dit mailprogramma  gelijkloopt met je webmail. 

TBI: Inderdaad zo kan je het ook als je IMAP gebruikt.

nog iets sedert enige tijd krijg ik regelmatig mails binnen die al al een paar uur ouder zijn dan de andere en soms zelfs van de vorige dag, vroeger kwamen ze juist in volgorde binnen

Same here.

En ik ga nog een stap verder:

In mijn Inbox staat ook dat ik nog ongelezen mails heb. Als ik dan ga zoeken, zijn ze niet terug te vinden. Allemaal al eens gelezen en toch geeft hij aan dat er “Ongelezen” mails zijn.

Vreemd.

Reputatie 7
Badge +5

@RonyC @Valencia @Artie @Martin Ik ga dit doorgeven aan onze engineers zodat ze dit eens kunnen bekijken. Bedankt voor de feedback!

Reageer